Publicerat Maj 25, 201510 yr Hej, Ny på forumet så detta blir min första post. Hoppas att jag landar rätt med min fråga. Edit - la denna post först under övrigt, så dubbelpost direkt. Sorry. Efter att nyligen skjutit in min Tikka t3 .308, så ska jag naturligtvis rengöra bössan. Snart inser jag att det blir väldigt kladdigt i lådan utan en Bore guide. Efter lite googling så inser jag att det är en djungel där ute med olika bore guides. Jag har hittat ett flertal passande guides på amerikanska sidor, men leverans till Sweden tycks inte vara aktuellt. Är det någon på forumet som kan tipsa mig om en bra bore guide för mitt gevär och kaliber? /H Skickat från min iPad med Tapatalk
Publicerat Maj 25, 201510 yr Författare Tack för tipset! En Dewey är beställd. Skickat från min iPad med Tapatalk
Publicerat Juni 19, 201510 yr Kör också med Dewey vapenvårdsgrejer och är skitnöjd. Tror du kommer bli detsamma!