Publicerat Maj 26, 201511 yr Hittade en riktig gobitar på nätet idag. Nämligen en lite äldre marlin 336 i den något ovanliga kalibern 32 special. Dock vet jag absolut inget alls om den kalibern och söker härmed erfarenhet. Klassindelning? Samt om de finns bra med komponenter till den för allroundjakt. Självfallet ska jag kolla själv men det blir förs senare när man sitter vid datorn. Vapnet kollades på o va riktigt ok! Snyggt sliten o kändes helt ok i skicket i övrigt. Lådan var oborrad men det går alltid o lösa mtp sidoutkastet.
Publicerat Maj 26, 201511 yr Borde väl vara en klass 1 (11gram och strax under 2700 J med softpoint)...
Publicerat Maj 26, 201511 yr Författare borde vara det. men borde det inte stå 32 winchester special eller hoppade dom det bara ibland?
Publicerat Maj 26, 201511 yr Författare aja det blir inte affär i så fall. nä de får allt bli en 357 eller 44 för min del annars får det allt va
Publicerat Maj 26, 201511 yr Författare jupp. eller nej det är ett krav. absolut helst en 357/38spec men 44 går an i nödfall. men japp revolverkaliber ska det vara i denna bössa