Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Räv valpar 2015

Featured Replies

Publicerat

Hej, tänkte kolla med er här på forumet om ni sett några valpar än? Lite kul att höra om det skiljer mycket i olika delar av landet, inte sett någon själv än, men kompisar har sett ett par stycken nu, ungefär i storlek som en katt

Skickat från min iPhone med Tapatalk

• Svar 52
  • Visningar 9,1k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• http://m.youtube.com/watch?v=uea1tQFK-Ys Filmen. Hoppas det blev rätt

• Nu mer då den värsta skjut kåtheten börjar avta, så väntar jag till den 1 Aug innan jag börjar med valparna. Många rävar har det blivit genom åren genom gryt, stövare och vak jakt . Men nu tycker jag

• Husqvarna30-06
    Husqvarna30-06

Fick en valp ikväll. Kom på muspip kl 20.37, satt kvar en dryg timme till men det kom ingen mer. Tycker den var hyfsat stor. Skickat från min D6503 via Tapatalk

Posted Images

Publicerat

Vi har sett för någon vecka sedan!

Publicerat

Sköt några för två veckor sen i Roslagen. Svårt att beskriva ngn vettig storlek.. 3 veckors labbevalp? En kvar såvitt jag vet, ska ta den när de slår vallen vid gården.

Publicerat

Såg första på hemmaplan i förrgår. 

Publicerat

Såg 2 inatt när jag åkte hem. Värmland. Hoppas jag får ringarna till 222an så blir det ut och passa eller locka snart

Publicerat
  • Författare

i och med den milda vintern som var så borde dom snart börja ut och springa rundor snart. tycker man borde sett fler hem ikring, 

Publicerat
  • Författare

börjar bli lite fart och storlek på dom nu. 3-4 stycken siktade på olika ställen som var ute på uppsäcksfärd.  :thumbsup::biggrin:

Publicerat

Ska dänga ut rejält med åtel imorgon. Sen ska det nog komma valpar på åteln lagom till midsommar. .

Publicerat

Någon som sett några valpar? Tänkte om man skulle prova under helgen

Publicerat

Har sätt några.

S.

Publicerat

Vart i landet?

Är det bäst att locka med muspip eller gär det med fågelskrik också på valparna?

Publicerat

Fjollträsk

S.

Publicerat

Muspip är helt klart effektivast på valparna..

Publicerat

såg en överkörd på säröleden. göteborg!

Publicerat

Filmade några inatt på vägs hem som satt å käkade överkörd hare :-P

Publicerat
  • Författare

Dom är ute och drullar omkring för fullt nu, kompisen sköt en igår och 3 skjutna totalt. så i skåne,blekinge,smålands trakten är det hög tid att ge sig ut om man vill försöka hålla ordning på predatorerna.  :thumbsup:

dålig koll på resten av landet

Publicerat
  • Författare

nr 4 på vår mark blev det igår. kom smygandes i storskogen, musade lite och sen var det klart  :thumbsup:

Publicerat

Såg en valp idag med en sork i munnen. .klockan var 10 och den kom ifrån en nyslagen vall. Ikväll blir det nog ett vak på åteln.

Publicerat

Sitter på åteln och väntar på årets valpar...

Publicerat

Sitter på åteln och väntar på årets valpar...

På dem ba ;)

//Simon. Fint skare va serru

Publicerat

Skitjakt!

Skickat från min D6503 via Tapatalk

Publicerat

Nu mer då den värsta skjut kåtheten börjar avta, så väntar jag till den 1 Aug innan jag börjar med valparna. Många rävar har det blivit genom åren genom gryt, stövare och vak jakt :biggrin:. Men nu tycker jag valparna är för söta och roliga att bara sitta och titta på, så de får leva ett tag till. Man börjar bli blödig och lite till åren :geek:. Men lycka till med er jakt :thumbsup: .

Publicerat

Tog första häromdagen, kom och sniffade runt en hönsgård som hade haft besök några dagar tidigare av räv, tror dock det var en vuxen som var på besök och inte valpen så bevakningen fortsätter.

Publicerat

Nyslaget. Såg 5 räv ikväll. När vi var ute en sväng.

Publicerat

Här höll det på att bli grannens nya katt, var säker på att det var en räv tills jag kikade på den i siktet.