Publicerat Juni 7, 201510 yr Någon som vet när huntershouse öppnar igen? Vill köpa en fin sbs men hittar inget i Sverige
Publicerat Juni 7, 201510 yr Finns några fina bössor på www.shotguns.se om du inte har hittat den sidan. /Baner
Publicerat Juni 7, 201510 yr Enligt deras Facebook så öppnar de imorgon kl.09.00.. har jag missat något? Jag hade ju tänkt att åka dit och kolla på vapen.
Publicerat Juli 3, 201510 yr Vet inte om butiken är öppen men jag beställde från huntershouse via mail och banköverföring och fick leverans idag.
Publicerat Augusti 6, 201510 yr Glömde nämna att jag frågade hur det stod till när jag hade kontakt med HH sist. Svaret är inte dagsfärskt. 03.07.15: Hej Kendo. Rygtet om vores dør er stærkt overdrevet. Forretningen trives i bedste velgående. Politiet har dog endnu ikke fornyet vores handler tilladelse, så man kan ikke købe våben mm. gennem: Hunters House, H.C. Ørsteds Vej 7, 1879 Frb.C, Copenhagen Vi har en anden forretning omkring 2 kilometer herfra:Jagt & Fiskerimagasinet, Nørre Voldgade 8-10, 1358 København K, CVR. 13081387. Som har en handler tilladelse og derfor står for ansøgninger og udlevering af våben. Det er besværligt for os her i butikken, men har ingen praktisk betydning for vores kunder, ud over at vores imponerende udstilling af våben desværre er lukket pt. Der er ingen planer om lukning og intet personale er blevet fyret. Mvh Carsten
Publicerat Augusti 8, 201510 yr Någon som vet om butiken är öppen? Ska till köpenhamn nästa helg.. Ingen aning men skulle gissa att det ovan fortfarande är aktuellt, att kasunen är stängd. Men bäst är nog att ringa eller maila och fråga.
Publicerat Augusti 9, 201510 yr Ingen aning men skulle gissa att det ovan fortfarande är aktuellt, att kasunen är stängd. Men bäst är nog att ringa eller maila och fråga. Butiken är öppen, men när jag var där för några veckor sedan så var läget oförändrat när det gäller kasunen. Men jag kan dock rekommendera att man går dit ändå om man ändå har vägarna förbi Köpenhamn och vet vad man är ute efter i vapenväg. Jag fick iallafall en mycket trevlig vistelse där trots kasunproblemet. Men om du inte vet vad du är ute efter så är det ingen ide att åka dit.
Publicerat Augusti 9, 201510 yr Jag var där i veckan och läget är oförändrat med stängd vapenutställning.
Publicerat Augusti 9, 201510 yr Är man i färd med att köpa en svindyr hagelbock eller liknande så finns det säkert lösningar på problemet, då det bara är byråkrati som står i vägen. Det var i alla fall vad jag uppfattade i en kommentar på ett annat ställe.
Publicerat Augusti 9, 201510 yr Jag är i färd med att köpa studsare och de hämtade ut den ur kasunen, dit in var i alla fall inte jag med min tveksamma person välkommen.
Publicerat Augusti 9, 201510 yr Jag är i färd med att köpa studsare och de hämtade ut den ur kasunen, dit in var i alla fall inte jag med min tveksamma person välkommen. Bra att dom kunde hämta ut den i alla fall.