Publicerat Juni 7, 201510 yr E på jakt efter grepptejp att sätta på framstocken å pistolgreppet. Nån som har något bra tips på vad man kan använda?
Publicerat Juni 8, 201510 yr http://www.racerback.se/pachmayr-pac-skin-skont-grepp Halktejp kan såklart funka, men går du med bössan på axeln har sandpappret snart förstört din jacka.
Publicerat Juni 8, 201510 yr Författare Precis sån tejp som du länkade till Markus menade ja.. Men tänkte aldrig på slitaget som blir på kläder.. :/ får nog ta mej en funderare på de där.. Tackar för bra hjälp!
Publicerat Juni 8, 201510 yr Precis sån tejp som du länkade till Markus menade ja.. Men tänkte aldrig på slitaget som blir på kläder.. :/ får nog ta mej en funderare på de där.. Tackar för bra hjälp! Låter dom missförstånd här... pacskin är ingen fara, köper du halkskydddstejp på biltema som är tänkt för trappsteg så sliter du kläder.
Publicerat Juni 8, 201510 yr Författare Låter dom missförstånd här... pacskin är ingen fara, köper du halkskydddstejp på biltema som är tänkt för trappsteg så sliter du kläder.Jamen dåså! Tur du kan förklara så den tröge begriper [emoji28]
Publicerat Juni 8, 201510 yr Funkar även med camoflaguetejpen gyttorp säljer, fungerar på samma sätt som stödbandagen(bruna bandaget) gör, sitter riktigt bra utan lim. Lindade in hela min tikka t3'a för toppjakten så man slapp frysa fast när man tog med svettiga händer i en -35 grader kall bössa. Slipper du riskera att kolven tar skada, om du har en träkolv vill säga. /Baner
Publicerat Juni 8, 201510 yr Jag är inte så förtjust i tygtejpen på vapen. Den förbättrar förvisso greppet men håller kvar fukt som kan skada både trä och metall. Det är också lätt att den lämnar limrester, jag höll på att bli tokig innan jag fått bort alla limrester på en dämpare, tvätt med rikliga mängder aceton/bensin är inget problem på stål, men kolvträ eller syntet är värre.
Publicerat Juni 8, 201510 yr Författare Klister på kolven är ingen höjdare, testade de för några år sen.. [emoji21] För ja antar att sån där camouflagetejp, korvar sej efter ett antal dagar i en plantering.. Då känns tejpen från racerback som ett bättre alternativ, men ja får väl testa helt enkelt [emoji4]
Publicerat Juni 8, 201510 yr Använd golfhandskar så slipper du tejpa eller göra annan åverkan på bössan.
Publicerat Juni 8, 201510 yr Författare De va inget dumt förslag! Iaf på hösten, för på vintern kanske de blir lite svalt [emoji14]
Publicerat Juni 8, 201510 yr Varför inte köpa färdiga greppytor från pachmyr? Det var det jag länkade till. ;-)