Publicerat Juni 14, 201510 yr Den 5e Juli går Jägarduvan i Boo hjortkvarn. Förra året samlades ett flertal av oss och pangade loss. En tradition vi borde hålla fast vid tycker jag. Jag kommer Mad Mike är nog på Lillsnorre är ju reggad på forat så han är med. Bortförklaringar som. - utomlandsresor - födelsedagar - är på BB Och liknande är inte godtagbara. Priset för att deltaga är något för Max 25kr att lägga i potten. Winner takes it all.
Publicerat Juni 14, 201510 yr Jag kan nog sponsra med en påse chips! Blir isf mitt första duvskytte för säsongen! :-D
Publicerat Juni 15, 201510 yr Alla borde lägga en påse chips i vinstpotten Låter som om Mike kommer komma bra överens med vinnaren då om inte han vinner
Publicerat Juni 15, 201510 yr En extra träff i tävlingsprotokollet ingår för alla som skickar med dipp och gräddfil med chipspåsen ....till segeltorp alltså! /Mike
Publicerat Juni 15, 201510 yr En extra träff i tävlingsprotokollet ingår för alla som skickar med dipp och gräddfil med chipspåsen ....till segeltorp alltså! /Mike Muta fungerar alltså
Publicerat Juni 15, 201510 yr Muta fungerar alltså Om den består av chips eller hagelpatroner så.....alltid! /Mike
Publicerat Juni 26, 201510 yr Författare Otroligt dålig uppslutning här!!!!!! Är vi bara 4st från forumet med big hairy cohones som vågar ställa upp?????? Mike vill ha mera chipspåsar!!!!
Publicerat Juni 26, 201510 yr Hade totalt missat tråden!!!! Nu skiter jag definitivt i Ulftorps grand prix på Svegeråsen!! Count me in!!
Publicerat Juni 27, 201510 yr Med tanke på hur väderprognosen ser ut för nästa helg..30 grader varmt,strålande sol och svaga vindar så kan jag tänka mig mycket bättre sysselsättning än att sitta i en bil halva dagen för att snubbla runt i skogen en stund och sen sitta i bilen andra halvan av dagen /Mike
Publicerat Juni 27, 201510 yr En klippa i sthlms skärgård tex,gärna med en fiskepinne ett par solglasögon och en öl eller två /Mike
Publicerat Juli 4, 201510 yr Författare Måste äta upp mina egna elaka kommentarer :-( Inflammerad biffstock på höger sida :-( sitta i bilen 3timmar enkel resa tror jag inte är att rekommendera. Åker med susanne till hemma banan imorgon så hon får en genom körare inför dam-SM nästa vecka i stället. Sorry
Publicerat Juli 4, 201510 yr Ingen fara, smockar i mig min påse nu, och tackar för mindre konkurrens! Nu kanske man har en rimlig chans med både dig,Patrik och Punkarn borta.......
Publicerat Juli 6, 201510 yr Jo jag vann!! Var ju ensam från jaktsidan.............Du vann på WO, naturligtvis i trygg förvissning om att du ändå hade vunnit oavsett vilka andra som mött upp ;-) Grattis då, eller vad man ska säga... :-)