Publicerat Juni 15, 201511 yr Tjena! Köpte en klass kombi och funderar på slänga på en aimpoint.En polare har en Aimpoint compc3 som ligger och skräpar, funderar på om jag ska lägga ett bud på den. Googlat runt lite men inte hittat vad en begagnade kan vara värd. Är det nåt att slänga på en kombi? Inte sett många som jagar med den.
Publicerat Juni 15, 201511 yr Nästan allt vilt jag skjutit har jag siktat på genom en comp C3. Antingen gillar du dem eller så gillar du dem ej. Testa att skruva på den, de är hållbara och relativt billiga som nya. Skickat från min D5803 via Tapatalk
Publicerat Juni 15, 201511 yr Författare För och nackdelar gentemot tex 9000?Vad ligger begagnat priset på en comp c3 ungefär?
Publicerat Juni 16, 201511 yr Skulle nog säga ett en begagnad i fint skick borde gå för ca 2000kr. Jag är nöjd med mitt och valde det istället för 9000 för tyckte det var onödigt långt.
Publicerat Juni 16, 201511 yr Tittade på en sådan till min drilling. Blev en Micro istället men det var mycket beroende på hakmotaget jag har sedan tidigare, Micron var lite enklare att montera på min byssa. Tyckte den såg vettig ut när jag kollade upp den så det är inget dumt val. Vill du ha en ännu smidigare så finns ju Micron också. Finns nog någon bild i nån tråd om du vill se hur den ser ut på en bössa.