Publicerat Juni 16, 201511 yr Tänkte köpa en studsare till tjejen efter avklarad examen. Klart redan är att hon vill ha en blaser r93 då den passade bättre än r8an. Funderar dock på vilket sikte för drevjakt jag ska beställa åt henne. De sikten Jag kollat på är leica magnus (trevligt riktmedel) Samt helia 5 1-5 Finns några bättre alternativ för samma pengar? (Max 18kkr) Om det är skena eller ringmontage som krävs spelar mindre roll.
Publicerat Juni 16, 201511 yr Författare Såg att jag la tråden i fel kategori, vill en moderator vara vänlig att flytta den om så behövs?
Publicerat Juni 16, 201511 yr om du/ni har lite is i magen så kommer blaser med sin R8 med rosa detljer.. hur jävla snygg som helst. LADY tror jag modellen heter.. dom släppte F3 med rosa gravyr.. min fruga ville börja jaga när hon såg den bössan,, den finns med i den nya vapentidning, siktet tkr jag du skall kolla på ett Nikon monarch 7serien., mvh john
Publicerat Juni 22, 201511 yr Har ni kikat på Sauer 101 artemis? Vackert vapen för damer och "småväxta" Mvh J
Publicerat Juni 22, 201511 yr skulle kunna tänka mig att den kommer ganska snart. den fanns på elmia med. men jag har letat efter den på nätet o kan tyvärr inte hitta den än.. men inom en snar framtid skulle jag tro.