Publicerat Juni 17, 201511 yr Har en fundering om det är någon som prövat eller har goda erfarenheter av bra hundväst med plats för pejl. Är nämligen ute efter en att sätta på min stövare. Pejlen är en garmin astro. Några tips?
Publicerat Juni 21, 201511 yr Jag har väst. Jaktvision, har fått bygga om min och en kompis för de har en hård kant baktill som skaver på hunden. Har tappat en sådan med pejl (kanske stulen) för jag fick ingen kontakt. Bra väst för övrigt. Provade köpa en från dogtech, men min tax fullkomligt badade i den, så den gick bort! /erik
Publicerat Juni 22, 201511 yr Författare Jag har väst. Jaktvision, har fått bygga om min och en kompis för de har en hård kant baktill som skaver på hunden. Har tappat en sådan med pejl (kanske stulen) för jag fick ingen kontakt. Bra väst för övrigt. Provade köpa en från dogtech, men min tax fullkomligt badade i den, så den gick bort! /erik Tackar för tips, då ska jag kolla upp den.