Publicerat Juni 23, 201510 yr Jag funderar på pet tracker! någon som testat? Jag ska bli återförsäljare till ett överfallslarm som dom har och kanske kan jag få in några till hund med, vi får se! Funkar som garmins men man kan köpa till spårning men jag tycker 100kr/ månad låter dyrt, men det tillkomer inget då för simkort eller inköp av kartor! riktpris på överfallslarm som man kan kolla var den finns, 1795 och för pet trackern 2200 eller om det var 2300kr det tillkommer kostnad för ett simkort för sms! Någon intresserad av att hålla koll var hunden finns, eller när barnen sprungit bort på semester!
Publicerat Juni 26, 201510 yr Författare Ok ingen som tycker något? Finns det andra liknande som funkar som försäkring om pejlen inte räcker till?
Publicerat Juni 27, 201510 yr Författare Varför inga synpunkter? jag ska köpa denna som ett kompliment till garmin pejlen som inte räcker så långt, och kommer att ha på den sommartid på gården, hon har inte stuckit o jagat ännu men den dagen kommer väl!
Publicerat Juni 27, 201510 yr Ska bli intressant att följa, jag har fram till nyår och fundera på vad jag ska ersätta gtu10 med.