Publicerat Juni 27, 201511 yr vad ska man ha för bössa under denna? jag har det jag behöver men mest vill jag ha en dd drilling och en NO1 men det passar inte kikaren till! så jag ska skjuta gris i mörker på kort håll och pyrscha rådjur ,med denna kikare! jag har ju pratat om denna kikare i 5 år, även om jag inte gillar zeiss så är den nog bättre än helia5 2,4.12x56 i mörker! ideer för jag har inga:)
Publicerat Juni 27, 201511 yr Gillar du inte Zeiss så skall du väl inte lägga pengarna på en 72a? Vissa lirar inte med färgerna i Zeiss och en 72a ändrar nog inte på detta rimligen. För mig funkar S&B och Zeiss, men inte Swarovski och Helia efter min ögonoperation. Biltema säljer åtelbelysning lite billigare än så
Publicerat Juni 28, 201511 yr Författare Gillar du inte Zeiss så skall du väl inte lägga pengarna på en 72a? Vissa lirar inte med färgerna i Zeiss och en 72a ändrar nog inte på detta rimligen. För mig funkar S&B och Zeiss, men inte Swarovski och Helia efter min ögonoperation. Biltema säljer åtelbelysning lite billigare än så Gillar du inte Zeiss så skall du väl inte lägga pengarna på en 72a? Vissa lirar inte med färgerna i Zeiss och en 72a ändrar nog inte på detta rimligen. För mig funkar S&B och Zeiss, men inte Swarovski och Helia efter min ögonoperation. Biltema säljer åtelbelysning lite billigare än så Jag tar ju hellre en Swarre eller Helia i jämförbar optik än Zeiss Men Zeiss är ju ensam om 72 Hensoldt lär ju vara likvärdig Åtelbelysningen är svår att bära med sig
Publicerat Juni 28, 201511 yr Författare Nä Lw pipa flutad 21mm kostar ca 10k Iallafall i 375hh med öppna riktmedel