Publicerat Juni 29, 201510 yr Jo jag tänkte ha actionkamera på mig denna säsong, och vill inte ha den på vapnet utan på huvudet. Men hörselskydden går ej att få på med kameran på!! Så någon som har tips på nå andra öronskydd? Funkar öronproppar, eller är dom för dåliga?
Publicerat Juni 29, 201510 yr Författare Ja de vet jag, men jag gillar inte att ha skydden på mig förutom vi skottet, så då kommer vinkeln på kameran bli tokig när jag drar ner skydden.!
Publicerat Juni 29, 201510 yr Hejsan ! Köp soundscope pro-tect ihunt. Köpte sådana själv för några år sedan. Mycket nöjd. Dyrt, mja ! beror på hur du värderar att skydda ditt hörselsinne. MVH: Tjäder
Publicerat Juni 29, 201510 yr Författare Hejsan ! Köp soundscope pro-tect ihunt. Kanon! Dom verkar ju väldigt bra:) Tackar!! Köpte sådana själv för några år sedan. Mycket nöjd. Dyrt, mja ! beror på hur du värderar att skydda ditt hörselsinne. MVH: Tjäder
Publicerat Juni 29, 201510 yr Kanon! Dom verkar ju väldigt bra! Tackar Tjäder:) Rekommenderar även Soundscope. Kostar en del men dom sitter alltid i... /M