Publicerat Juli 4, 201510 yr Jag har en kontakt som är billig Helt underbara jakter Jag vill ner igen men ensam får vi inte bra priser Ca7000kr för flyg Och ca 12500kr för all inkl Ingår blesbock, warthog, impala Fria resor i sa Fri dricka även öl och vin också en whisky om så önskas Jag anpassar mig om ni vill jaga mer än 5 dagar och ni kan skjuta andra vilt om ni vill. Intresse?
Publicerat Juli 4, 201510 yr Författare Inga som är sugna? det är helt fantastiskt. och som sagt, jag får inga pengar för detta utan pressar bara priser!
Publicerat Juli 6, 201510 yr Författare Jag har varit där i Mars iår, lite för varmt för mig, och månadsskiftet juni juli förra året då var temperaturen bra men det blev mörkt på 10 min. Så maj början juni vore optimalt men jag anpassar mig Jag kommer nog endast att gå efter Kudu och warthog och sen brukar vi få nått erbjudande I våras 25% på Eland i ett bergsområde 50% på Giraff En halt red hartebeast 300kr för exportlicensen
Publicerat Juli 14, 201510 yr Författare Troligen fullbokat Men jag lämnar gärna min kontakt om någon önskar!
Publicerat Juli 14, 201510 yr Kan du inte fixa en resa fram på vintern när jakten är slut och det är skitkallt, mörkt och tråkigt här i Ultima Thule ? Det är då man som mest behöver en nyskjuten Kudu- och sen kan sitta och ljuga om den i shorts vid brasan på kvällen med en G&T och en piprök Då kan dom andra gå och skotta snö här hemmavid... Nu är det varmt och gott här- och jakten drar snart i gång
Publicerat Juli 14, 201510 yr Författare i dec är det +50 grader där och jag var däri mars, 30-35 grader på lunchen nja , maj , juni är perfekt för mig! mars kan funka, men då bör man ha bra kondis gt har vi aldrig druckit, men en whisky går att ljuga till med:)
Publicerat Juli 15, 201510 yr i dec är det +50 grader där och jag var däri mars, 30-35 grader på lunchen nja , maj , juni är perfekt för mig! mars kan funka, men då bör man ha bra kondis gt har vi aldrig druckit, men en whisky går att ljuga till med:) I Sydafrika ?
Publicerat Juli 15, 201510 yr Författare japp kolla på www.sungutisafaris.se går ej att googla jag är flintisen med stor mage!