Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Bakkappan Mirouku kal 20?

Featured Replies

Publicerat

Vart hittar man den här svarta plastkappan? Har givetvis gått en rejäl flisa ur tån på Madeleines bock..

Skickat från min iPhone med Tapatalk

Publicerat

Jag såg många på eBay fast till Browning men de borde vara okej. ;-)

Publicerat

Kolla med Borgs. Dom har massor med kappor.

Publicerat
  • Författare

Borgs.. as in Walter Borg?

Ebay.. hittade en hel del kul prylar där men har f-n aldrig handlat där.. Benstöd för typ 200 pix.. tillverkade på andra sidan klotet.. kan det stämma?

Publicerat

Ebay.. hittade en hel del kul prylar där men har f-n aldrig handlat där.. Benstöd för typ 200 pix.. tillverkade på andra sidan klotet.. kan det stämma?

Jag beställde min Remingtonkeps därifrån. Assmidigt, när man loggar in så står priset i SEK. Sedan kan man ju betala med typ paypal då känns det lite säkrare.
Publicerat

Fixa en i trä, snyggare,mer hållbart! Kolla med en nån smed/kolvmakare eller nån som har en spillbit valnöt eller nåt annat schysst trä liggandes. Såga en tunn skiva och passa in, plättlätt och snabbt gjort!

Publicerat
  • Författare

Fixa en i trä, snyggare,mer hållbart! Kolla med en nån smed/kolvmakare eller nån som har en spillbit valnöt eller nåt annat schysst trä liggandes. Såga en tunn skiva och passa in, plättlätt och snabbt gjort!

Jag vet.. har en snubbe i närheten som har mer än svart bälte i detta.. men orka fixa? Satsar nog på en svart bakelit initialt så får vi se vart det landar sen..

Publicerat

Enkelt och smidigt med ebay. Jag går ofta på hur andra rate:at säljaren samt dubbelkollar att personen verkligen skickar till Sverige.

Hittills har det inte varit några problem någon av dessa inköp - välj som Solblomman säger Paypal så har du visst skydd också. Samma med Amazon. Funkar helt enkelt.

// P

Publicerat
  • Författare

Mmm Sunflower och jag har våra spöken kan jag säga, han litar blint på Paypal men ratar Swish.. jag älskar Swish men är djupt skeptisk till paypal.. Iaf fixat bakkappa via Brunells/Sun så det reder sig förhoppningsvis.

Publicerat

Mmm Sunflower och jag har våra spöken kan jag säga, han litar blint på Paypal men ratar Swish.. jag älskar Swish men är djupt skeptisk till paypal.. Iaf fixat bakkappa via Brunells/Sun så det reder sig förhoppningsvis.

Nja, jag litar inte på nån. Det jag menade var att det kändes säkrare med paypal än att bara föra över pengar till nåt konto, lämna ut kortnumret till vem som helst eller lägga pengarna i ett kuvert och skicka dem.

Du vet ju vad "portot" för frakten mellan Grödinge och Roslagen blir va? ;)

Publicerat
  • Författare

Har en ungefärlig uppfattning  :biggrin:

Tror du får grotta ned dej i Internetbanken en smula.. Man kan skapa tillfälliga elektroniska betalkort med en begränsad summa och giltighetstid enbart för såna här lite mer osäkra transaktioner, hur smidigt som helst  :biggrin:

Publicerat

Kanske min blir över.... :wink:  Lite sugen på att ersätta den med en röd gummi. Men vete f-n vem man ska uppdra att göra detta..?

/Må

Publicerat

Jag vet.. har en snubbe i närheten som har mer än svart bälte i detta.. men orka fixa? Satsar nog på en svart bakelit initialt så får vi se vart det landar sen..

jag har en bit trä med nätskärning i ebenholtz som var extended-bit på min gti, behöver passas in dock. men allt annat är klart 

Jag kan sponsra din bättre hälft med den om hon vill det.

/Kalle

Publicerat
  • Författare

Jag ska fråga.. just nu fnattar hon runt här och letar kortbyxor.. jag köpte åt henne på Itab och de har hon naturligtvis förlagt  :tongue:

Publicerat

Annars är ju eBay ett rätt bra ställe för nästan allt mellan himmel och jord - även om vapenprylar inte är det mest vanliga...

Publicerat

b1940ab32852dbb1d866280219d9e955.jpg

Så här ser den ut om inte Johnny får tag på den

Skickas från min iPhone via Tapatalk

Publicerat
  • Författare

Glömt fråga [emoji57] m fixar det. Hur fäster du den??

Skickat från min iPhone med Tapatalk