Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Gemensam beställning från Brownells?

Featured Replies

Publicerat

Jag har ju fastnat för det här med att beställa choker ;) så nu tänkte jag att även automaten skulle få nya. Dessa ska beställas från Brownells. Tyvärr har ju de en fraktkostnad på 155kr upp till 20kg vilket känns lite saftigt. Så nu tänkte jag höra om det är någon mer som behöver nåt därifrån så kan vi dela på frakten? Jag tänkte mig att beställa ungefär när juli-löningen kommer.

Så gå nu in på http://www.brownells-sverige.se/epages/Sverige.sf/sv_SE/?ObjectPath=/Shops/Sverige och kika vad du behöver och så hör du av dig i PM eller i tråden sedan. :thumbsup:

Publicerat

Bra intitiativ! :-) Du har PM

Publicerat

Du har PM! :)

Publicerat
  • Författare

Du har PM! :)

Jag har inte fått nåt PM från dig.
Publicerat

PM inom kort  :yes:  Groteskt bra initiativ!!

Publicerat

pm

Publicerat
  • Författare

Nu har jag fått ihop fem st. som vill vara med och beställa. De var dessutom lite otåliga så vi kommer att beställa tidigare än vad som står i trådstarten. Närmare bestämt innan helgen så om det är någon mer som vill vara ned så vill jag ha pm om det senast på förmiddagen i morrn, onsdag!

Publicerat
  • Författare

Nu får vi dra ett streck här och inte ta emot fler beställningar. Ni som är med får fundera under dagen om ni ska ha nåt mer så kommer ett PM med sammanställning i eftermiddag. Tänk på att vikten inte får överstiga 20kg totalt.

• 2 weeks later...
Publicerat

Bummer, missade denna tråd  :wallbash: Jag är gärna med om det går iväg ett nytt lass om ett tag  :thumbsup:

• 1 month later...
Publicerat

Och nu har jag testat min bakkappa.. 

Min tro var att en bakkappa till kal 20 är exakt lika oavsett om det står Browning eller Mirouku på den. Hade fel.

En bakkappa till Miroku kal .20 är STÖRRE än en bakkappa till en browning kal 12  :verymad:  :verymad:

• 3 weeks later...
Publicerat

Hör av er om ni ska beställa något från Brownells igen då jag ska också beställa något!  :thumbsup: