Publicerat Juli 6, 201510 yr Jag har ju fastnat för det här med att beställa choker så nu tänkte jag att även automaten skulle få nya. Dessa ska beställas från Brownells. Tyvärr har ju de en fraktkostnad på 155kr upp till 20kg vilket känns lite saftigt. Så nu tänkte jag höra om det är någon mer som behöver nåt därifrån så kan vi dela på frakten? Jag tänkte mig att beställa ungefär när juli-löningen kommer. Så gå nu in på http://www.brownells-sverige.se/epages/Sverige.sf/sv_SE/?ObjectPath=/Shops/Sverige och kika vad du behöver och så hör du av dig i PM eller i tråden sedan.
Publicerat Juli 7, 201510 yr Författare Nu har jag fått ihop fem st. som vill vara med och beställa. De var dessutom lite otåliga så vi kommer att beställa tidigare än vad som står i trådstarten. Närmare bestämt innan helgen så om det är någon mer som vill vara ned så vill jag ha pm om det senast på förmiddagen i morrn, onsdag!
Publicerat Juli 8, 201510 yr Författare Nu får vi dra ett streck här och inte ta emot fler beställningar. Ni som är med får fundera under dagen om ni ska ha nåt mer så kommer ett PM med sammanställning i eftermiddag. Tänk på att vikten inte får överstiga 20kg totalt.
Publicerat Juli 20, 201510 yr Bummer, missade denna tråd Jag är gärna med om det går iväg ett nytt lass om ett tag
Publicerat Augusti 21, 201510 yr Och nu har jag testat min bakkappa.. Min tro var att en bakkappa till kal 20 är exakt lika oavsett om det står Browning eller Mirouku på den. Hade fel. En bakkappa till Miroku kal .20 är STÖRRE än en bakkappa till en browning kal 12
Publicerat September 11, 201510 yr Hör av er om ni ska beställa något från Brownells igen då jag ska också beställa något!