Publicerat Juli 8, 201510 yr "Fantastiskt" tillfälle att köpa en stövartik som jagar både hare och rådjur...
Publicerat Juli 8, 201510 yr Författare Jag kanske var positiv när jag läste det som att den inte är RR?! Nu anges ju ingen ålder men känns det inte lite dyrt för en stövare som inte är RR... OK, återbetalningsgaranti om man inte får bukt med rådjursintresset men ändå.
Publicerat Juli 8, 201510 yr Att jobba bort nåt sådant på en några år för mkt hund lockar inte oavsett pris, inte ens om jag fick betalt.
Publicerat Juli 8, 201510 yr Lite märklig annons. Ingen angiven ålder eller egentliga uppgifter om hur den jagar, inte ens vilken stövarras det är. Man har ju hört om stövare som går långsamt och spårnoga som faktiskt går att använda till rådjur, är det vad annonsören menar eller är den helt enkelt inte RR?
Publicerat Juli 8, 201510 yr Jag tolkar det som att han vill säga att den inte är RR på ett lite snyggt sätt sedan har folk misstolkat det ganska grovt.