Publicerat Juli 9, 201511 yr Måste ju finnas, ska dit en långweekend framöver.. Gjort ngr halvhjärtade sökningar utan större framgång. Hittade tre-fyra i Chania på Kreta så rimligen finns det något på Rhodos.. Någon som sett ngt? Alt svart bälte i grekiska/google?
Publicerat Juli 10, 201511 yr Nu var det några år sedan jag var där men det finns en del - såg dock ingen renodlad jaktbutik utan små "sportbutiker" med lite allehanda jaktvapen och tillbehör. Såg dock aldrig någon bössa eller skytterelaterat i skyltfönstren vad jag kommer ihåg. Ett tips är att gå in i någon affär som har knivar och annat "vildmark/dykning/..." i skyltfönstret.
Publicerat Juli 10, 201511 yr Författare Mmm ska gräva lite, så j-la spännande att gräva runt i butiker utomlands! Bäst att hitta dem har det funkat om man gått via de stora generalagenterna för tex Beretta och Benelli. Ska kika lite mer, alltid smidigt att efterlysa på forumet oavsett.
Publicerat Juli 13, 201511 yr Jag var där i höstas och fann en affär med vapen i ,men det var ren tur för de sålde och reparerade cyklar Det var dessutom väldigt sparsamt med prylar så 3 min räckte för att se över utbudet. Kan dessvärre inte ge dig någon vägbeskrivning eftersom jag själv inte skulle hitta tillbaka till den i dag.
Publicerat Juli 13, 201511 yr Grekiska gula sidorna ger följande:http://www.xo.gr/search/?what=Hunting+Equipment+and+Firearms&where=Rhodes+%28Town%29&locId=L35〈=en