Publicerat Juli 12, 201510 yr Hej! Har en fråga här.. Har en valp på 5månader har nästan vart i skogen sen ja fick henne, nu har hon blivit tuff i skogen och drar cirka 350 meter bort. Så nu väntar ja tills när man får ha hund lös! Så till frågan. Har gått med henne i koppel i skogen små turer. Fick höra igår att de skulle man inte göra med valpar.. Hur är bästa sättet att vänta in hösten på? Mvh Simon
Publicerat Juli 12, 201510 yr Varför inte gå kopplat i skogen? Jag gör det ofta med mina finnspetsar och kan inte se att det skulle kunna skada! Men ger heller ingen träning bara trevligt att promenera i skogen istället för längs vägen Helt rätt att inte släppa när hunden blivit så pass självständig, låter bra på en 5månaders Lycka Till
Publicerat Juli 14, 201510 yr Författare Okej bara att vänta in hösten:-) När ja vart ute med henne har hon sprungit runt å skällt småfåglar så hoppas på mycket tjäder nu:) Varför inte gå kopplat i skogen? Jag gör det ofta med mina finnspetsar och kan inte se att det skulle kunna skada! Men ger heller ingen träning bara trevligt att promenera i skogen istället för längs vägen Helt rätt att inte släppa när hunden blivit så pass självständig, låter bra på en 5månaders Lycka Till
Publicerat Augusti 5, 201510 yr Det är ALDRIG fel att vara i skogen med sin hunn. Fortsätt du att ta koppelpromenader tills du vill släppa. :-) Hoppas du lyckas bättre med din nobs än jag gjort med min. Jag lyssnade nog på för mycket "gör så här" från för många personer Lycka till...
Publicerat Augusti 10, 201510 yr Författare Jasså vad tråkigt, nått fel du vill dela med dig av så jag inte lyckas gör nått sånt.. Det är ALDRIG fel att vara i skogen med sin hunn. Fortsätt du att ta koppelpromenader tills du vill släppa. :-) Hoppas du lyckas bättre med din nobs än jag gjort med min. Jag lyssnade nog på för mycket "gör så här" från för många personer Lycka till...