Publicerat Juli 15, 201510 yr Maxam tillverkar bla komponenter för hagelpatroner , krut har dom många fina , + alla andra delar . Maxam.net är moderbolaget till Maxam sverige ab / P
Publicerat Juli 15, 201510 yr Innebär det att man faktiskt kan få tag på saker, hagel, krut osv eller är det lönlöst. Christian
Publicerat Juli 15, 201510 yr Mig veterligen är det lönlöst, det är en del av gamla Bofors/SAAB....... MAXAM är en enorm ammunitions och explosivkoncern, hageljoxet är en mycket liten del av deras verksamhet. /T
Publicerat Juli 15, 201510 yr Kör dit. Mig veterligen görs bara sprängämne/och biprodukter till det i Sverige. Men kan ha fel? S.
Publicerat Juli 15, 201510 yr Saxat från en annons från just MAXAM i Karlstad, de finns i Enköping med....... Firman är reggad som grossist och kemikalieförsäljning. "Vår historia går tillbaka till 1872 då Alfred Nobel grundade vad som idag är Maxam. Vårt primära mål är att vart och ett av våra affärsområden skall erbjuda de bästa produkterna och tekniska stödet som finns tillgängligt. Ansträngningar, arbete och engagemang har fört oss till vad MAXAM är idag: ett internationellt företag som består av 72 företag som är organiserade i sex affärsområden och 10.300 kollegor, varav 8.000 arbetar utanför Spanien på platser i var och en av de fem kontinenterna. MAXAM är en dynamiskt och företagsam organisation, en pionjär inom användningen av expansionsenergi och ledande i Europa inom produktion och distribution av sprängämnen och initieringssystem för gruv-, bygg-och anläggningsindustrin." Köpa hagelkomponenter? Tror inte det....... /T
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.