Publicerat Juli 18, 201510 yr Äta rött kött äta för mycket fett äta bernaisse dricka för mycket gott rött vin röka pipa äta Östersjö lax eller sill äta insjöfisk mer än 2 ggr/mån äta för många ägg dricka kaffe använda för mycket socker salta maten för mycket ligga för länge i solen dricka för mycket alkohol åka bil med V-8 man bör äta 6-8 skivor bröd om dagen och man får inte åka moppe utan hjälm eller gå mot röd gubbe Vad skönt att någon bryr sig om mig
Publicerat Juli 19, 201510 yr Vilken tur att jag varken äter fisk eller dricker kaffe . Ja men du är ju inte frisk el. normalt funtad heller.
Publicerat Juli 19, 201510 yr Som Obelix sa: "Farligt, farligt men härligt, härligt" [emoji23] [emoji106]
Publicerat Juli 19, 201510 yr Äta rött kött äta för mycket fett äta bernaisse dricka för mycket gott rött vin röka pipa äta Östersjö lax eller sill äta insjöfisk mer än 2 ggr/mån äta för många ägg dricka kaffe använda för mycket socker salta maten för mycket ligga för länge i solen dricka för mycket alkohol åka bil med V-8 man bör äta 6-8 skivor bröd om dagen och man får inte åka moppe utan hjälm eller gå mot röd gubbe Vad skönt att någon bryr sig om mig Välkommen till Sverige landet där vi inte kan ta hand om oss själva, där våra myndigheter o politiker vet hur vi ska va.
Publicerat Juli 19, 201510 yr Välkommen till Sverige landet där vi inte kan ta hand om oss själva, där våra myndigheter o politiker vet hur vi ska va.Det är ju ärligt talat bara rekommendationer för att vi ska må bättre. Du får ju både röka, supa och/eller äta ihjäl dig om du vill det. Det är helt lagligt...
Publicerat Juli 19, 201510 yr Detta är en populär post. Härligt att veta är också att det är bland annat fröken bottenfärg i mp som ger oss rekommendationer;)
Publicerat Juli 20, 201510 yr "Fröken bottenfärg" Har jag inte hört förut, men den var skitbra . Du vet väl att det är Romson som det gäller.
Publicerat Juli 20, 201510 yr Helt jävla borta är jag inte, trotts 08 . Men med mycket stor fantasi så skulle det kunna ha varit Jonas Gardell eller hon den där Mark Levengood
Publicerat Juli 20, 201510 yr Helt jävla borta är jag inte, trotts 08 . Men med mycket stor fantasi så skulle det kunna ha varit Jonas Gardell eller hon den där Mark Levengood Haha! Det trodde jag. Ja, kanske det!
Publicerat Juli 22, 201510 yr Det är ju ärligt talat bara rekommendationer för att vi ska må bättre. Du får ju både röka, supa och/eller äta ihjäl dig om du vill det. Det är helt lagligt... Jo men i landet lagom så är ju allt farligt
Publicerat Juli 22, 201510 yr Äta rött kött NOT! äta för mycket grädde och smör annars smakar de F.. äta bernaisse Hallå!? dricka för mycket gott rött vin BÖG JUICE! röka pipa händer! äta Östersjö lax eller sill Fisk är inte fel! äta insjöfisk mer än 2 ggr/mån Svårt i östersjön! äta för många ägg Bra för Ribban! dricka kaffe Minst 2 kannor varje dagg! använda för mycket socker Varför? salta maten för mycket Varför? sälta är gott! ligga för länge i solen, Är bara för arbets skygga och ...... dricka för mycket alkohol DRÖM SÖT! åka bil med V-8, Hallå! finns De något annat? man bör äta 6-8 skivor bröd om dagen MINST! och man får inte åka moppe utan hjälm eller gå mot röd gubbe, Stackare! S