Publicerat November 6, 200619 yr Tänkte marknadsföra min signatur en smula, eller snarare innehållet i den. Några kommentarer?
Publicerat November 6, 200619 yr Snyggt! Info om ekipage, juridik och lathundar till de som bara letar information. Tummen upp, det blev ett bokmärke trots att jag har minst 60 mil ner till dig ;D
Publicerat November 6, 200619 yr Informativt och bra tycker jag. Men skall inte länkar öppnas i nytt fönster? Har för mig att det har med upphovsrätt att göra (vet ej säkert).
Publicerat November 6, 200619 yr Författare Ja jäklar, det skall jag fixa. Klart att länkarna skall öppnas i ett nytt fönster. MVH /HerrBerg
Publicerat November 6, 200619 yr läste igenom hela hemsidan, vissa kanske tar illa vid sig av "döda" avliva kanske hade varit ett lämpligare ord, länken till robsoft har jaktsidans adress. annars en mycket bra och informationsrik hemsida. inget illa menat med min "pekpinne" bara ett förslag Linus
Publicerat November 6, 200619 yr Mycket bra! Tummen upp. (Tag det säkra före det osäkra. Betrakta djuret som skadskjutetom = sista ordet ihop skrivet? mellanslag innan om?)
Publicerat November 6, 200619 yr Författare Tack för hjälpen! Nu får vi se om någon kommer att trigga på de tjänster jag och Loke erbjuder... Nu är det ju inte s¨å att jag är självförsörjande med arbete åt en eftersökshund och tur är väl det Så man får väl hoppas att man kan knyta lite folk till sig på det här viset.