July 22, 201510 yr Hej Fick ett mail att det kunde blivit fel vid utbetalningen av eftersöken från polisen. Kollade mitt konto mot de fakturor som var genererade i viltolycka. Var inte mycket som stämde de sista 13 månaderna, kunde inte se länge bakåt. Fått ut ca 3000 kr för lite. Hur svårt kan det vara att få detta rätt och särskilt från en polismyndighet!!! \Mats
July 22, 201510 yr Hej Fick ett mail att det kunde blivit fel vid utbetalningen av eftersöken från polisen. Kollade mitt konto mot de fakturor som var genererade i viltolycka. Var inte mycket som stämde de sista 13 månaderna, kunde inte se länge bakåt. Fått ut ca 3000 kr för lite. Hur svårt kan det vara att få detta rätt och särskilt från en polismyndighet!!! \Mats Där ser man, men... Ska inte poliser beivra brott, utreda brott och haffa busar? Det borde finnas någon/några som är bättre skickade att sköta kontorsgöromål... En viltmyndighet kanske, de kunde ju också ta över ganska mycket från bl.a Naturvårdsverket som också är odugliga på mycket de har att sköta.
August 3, 201510 yr Hej Fick ett mail att det kunde blivit fel vid utbetalningen av eftersöken från polisen. Kollade mitt konto mot de fakturor som var genererade i viltolycka. Var inte mycket som stämde de sista 13 månaderna, kunde inte se länge bakåt. Fått ut ca 3000 kr för lite. Hur svårt kan det vara att få detta rätt och särskilt från en polismyndighet!!! \Mats Hur har det gått? Har du fått pengarna som saknades?