Publicerat Juli 23, 201511 yr Nån som har erfarenhet av denna? Positivt? Negativt? Sent from my SM-N9005 using Tapatalk
Publicerat Augusti 4, 201511 yr Jag har en. Köpte min förra året, varit monterad under vintern på min Quad vid ripjakten och fungerade hur fint som helst. Kommer nu att sitta på min K95'a i 22 Hornet. Optiska kvalitén är nog svårslagen för samma peng. Ska tydligen vara samma linser som i Leica Magnus serien. Har inget negativt att säga. /Baner
Publicerat Augusti 5, 201511 yr Författare Jag har en. Köpte min förra året, varit monterad under vintern på min Quad vid ripjakten och fungerade hur fint som helst. Kommer nu att sitta på min K95'a i 22 Hornet. Optiska kvalitén är nog svårslagen för samma peng. Ska tydligen vara samma linser som i Leica Magnus serien. Har inget negativt att säga. /Baner Tack för svaret.Har du varianten med BDC ratt? Sent from my SM-N9005 using Tapatalk
Publicerat Augusti 5, 201511 yr Nä köpte en utan BDC ratt, något jag ångrar lite idag, Valde dock mil riktmedlet för lite lättar överhåll. /Baner