July 24, 201510 yr Snälla, Håll ett extra vakande öga om ni rör i området. http://www.blocket.se/kronoberg/Forsvunnen_Dobermann_61667191.htm
July 31, 201510 yr Author Visst är det en säregen känsla av lycka när en jycke hittas, även om man aldrig sett eller träffat "stjärnan" i fråga. Det värmer bättre än en kamin i hjärtat när det klaffar, precis som man vill och önskar.
August 1, 201510 yr Vad var hunden som var borta för ras och vart var den borttappad? Skickat från min SM-G900F via Tapatalk
August 1, 201510 yr Vad var hunden som var borta för ras och vart var den borttappad? Skickat från min SM-G900F via Tapatalk Dobermann o runt Kronobergs län
August 2, 201510 yr Author Dobermann o runt Kronobergs län Tack Jonsson Lite så här i efterhand. Ozzy ryckte sig loss med koppel från sin matte och försvann. Han hittades ca 3 dygn senare fastsurrad runt en trädstam. Jisses, snacka om att personen med sin hund( hunden som var först att reagera på "något" ljud) var på rätt ställe vid rätt tillfälle. Och att Ozzy svarade på deras rop.
August 2, 201510 yr Tack Jonsson Lite så här i efterhand. Ozzy ryckte sig loss med koppel från sin matte och försvann. Han hittades ca 3 dygn senare fastsurrad runt en trädstam. Jisses, snacka om att personen med sin hund( hunden som var först att reagera på "något" ljud) var på rätt ställe vid rätt tillfälle. Och att Ozzy svarade på deras rop. Varsågod!
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.