Publicerat Juli 25, 201510 yr Hela vårat jaktlag köpte dessa radioapparater på Elmia mässan. När vi skulle testa dom i skogen häromdan, visade det sig att 3 a apparaterna var inställda för norska kanaler. Hittar ingen info om hur man växlar till svenska. Någon som vet??
Publicerat Juli 26, 201510 yr Eller ring direkt till srsab som är generalagent och kan dem i sömnen. Sent from my iPhone using Tapatalk
Publicerat Juli 26, 201510 yr Nu har jag ingen Baisic utan en f34 och där är både Norska och Svenska kanaler programerade. Det borde väll stå något i manualen.
Publicerat Juli 26, 201510 yr Är både Svenska o Norska kanaler programmerade. Likaså både analoga o digitala finns i kanalbanken. Tror man går in under personlig inställning (tror det heter så) och där kan man välja svensk, norsk, mm. Har inte kollat manualen men borde stå där. Men du får säkert svar från supporten, så det blir ok. Har aldrig rört min Icom då den var rätt från början, men jag vet att det var Svenska o Norska kanaler programmerade.