Publicerat Juli 30, 201511 yr hejsan. någon som har erfarenhet av nettojakts jaktställ alaska.? är det bra kvalite för pengarna????
Publicerat Juli 30, 201511 yr Jag har ett brunt som jag tycker funkar fint. Välsytt. Har tvättat det ett par gånger och det funkar bra efter tvätt också. Har bara haft det när det regnar lite eller en enstaka skur så jag vet inte om det tål mer ihållande regn. Andas ungefär lika bra som andra tex-ställ som jag provat. För de pengarna är det ett riktigt bra köp.
Publicerat Juli 30, 201511 yr Jag köpte ett med vintercamo i julas. Har inte använt det mer än 5 dagar men verkar funka ok. Jag tycker dock passformen är lite för vid, ser att de lanserat ställ som ska vara mera "slim" nu.
Publicerat Augusti 4, 201511 yr Jag köpte ett med vintercamo i julas. Har inte använt det mer än 5 dagar men verkar funka ok. Jag tycker dock passformen är lite för vid, ser att de lanserat ställ som ska vara mera "slim" nu. Jo, passformen är nog lite vid men mig passar det bra eftersom jag oftast har det med mkt kläder under. Ärmarna är långa om man inte drar åt kardborren i ärmen