Publicerat Juli 31, 201510 yr Idag är jag och Frida på Sunne Jaktmässa och kikar runt och träffar kunder som exempelvis Anna-Karin på Hundkärra som är en av Jaktsidans årsannonsörer. (Frida och Anna-Karin på bilden) Mässområdet ligger i Rottneros parken söder om Sunne och Selma SPA. Det är en välordnad och fin mässa med ett stort antal utställare. Är det några fler forummedlemmar som är här eller som funderar på att åka hit? Skickat från min iPhone med Tapatalk
Publicerat Juli 31, 201510 yr Författare Trevligt placerat mat och ölhak framför slottet Skickat från min iPhone med Tapatalk
Publicerat Juli 31, 201510 yr Författare Nu blir det modevisning med Härkila Skickat från min iPhone med Tapatalk
Publicerat Juli 31, 201510 yr Författare Jeppe Stridh som leder hundskolan är helt fantastiskt kul att se och lyssna på Skickat från min iPhone med Tapatalk
Publicerat Juli 31, 201510 yr Författare Här kan man testa sin hund med Permobjörn (Ralph Persson) Skickat från min iPhone med Tapatalk
Publicerat Juli 31, 201510 yr Författare Lars och Mikael Scheppler har två riktigt bra uppvisningar i vildsvinshägn per dag. Rekommenderas! Har fina bilder i riktiga kameran vi lägger upp ikväll Skickat från min iPhone med Tapatalk
Publicerat Juli 31, 201510 yr Har också tankarna på att dra dit då man är hyfsat i närheten. Är på minisemester i Skillingsfors.
Publicerat Juli 31, 201510 yr Himla mysigt här måste jag säga. Mycket att se, både utställare och andra aktiviteter. Jeppe Stridh och vildsvinshägnet var höjdpunkter tyckte jag. Fanns säkert mer bra som jag missade. Skickas från min iPhone via Tapatalk
Publicerat Juli 31, 201510 yr Författare Hitta just värsta toppjaktsäcken https://vimeo.com/135053702 Vorn Equipment HTTP://Www.mssjakt.se Skickat från min iPhone med Tapatalk
Publicerat Augusti 1, 201510 yr Författare Här kommer lite fler bilder från igår. Klart trevlig mässa med bra utställare och härlig slottsmiljö så vi räknar med att komma förbi nästa år igen. Har ni möjlighet tycker jag absolut ni ska åka dit en sväng.