Publicerat Augusti 4, 201510 yr Hej! Har tagit bort siktesfoten på min Sako Vixen för att kunna montera kikarsiktet lägre. Nu blir det ju rätt fult som ni ser och jag undrar hur ni andra har gjort för att få det snyggare. Förmodar att jag får slipa bort lödresterna och sedan behandla med något, blåneringspenna kanske? Mvh
Publicerat Augusti 4, 201510 yr Varför inte bara köra duracoat på hela paketet? Tror det är svårt att få det snyggt med blånering. /Baner
Publicerat Augusti 4, 201510 yr Ett varv silvertejp så syns de inte.Dom som inte känner dig kan lätt förledas tro att du skämtar![emoji106] [emoji3]
Publicerat Augusti 4, 201510 yr Dom som inte känner dig kan lätt förledas tro att du skämtar![emoji106] [emoji3]Om nåt så allvarligt?!
Publicerat Augusti 4, 201510 yr Författare Varför inte bara köra duracoat på hela paketet? Tror det är svårt att få det snyggt med blånering. /Baner Då blånerar jag hellre allt. Snyggt blir de kanske aldrig men något måste ju göras
Publicerat Augusti 4, 201510 yr Författare Ett varv silvertejp så syns de inte. Ska suga på den [emoji6]
Publicerat Augusti 4, 201510 yr Ska suga på den [emoji6]Tycker du att det skär sig färgmässigt (vilket jag skulle tycka) så finns eltejpen som en räddare.
Publicerat Augusti 11, 201510 yr Tycker du att det skär sig färgmässigt (vilket jag skulle tycka) så finns eltejpen som en räddare. Eltejp - varför då. Det finns ju silvertejp i en uppsjö av färger...svart fanns på Biltema sist jag gick förbi tejphyllan....nä, inga halvblessyrer här....