Publicerat Augusti 5, 201510 yr Har småhängt här ett tag och skrivit nåt inlägg när Robsoft har krånglat men kan ju passa på att skrivarn liten notis vem jag e. Heter Tony och bor i Lindome med fru, dotter, byracka och en katt. Har jobbat som forskare på kompositer ett tag men från nästa vecka ska jag jobba med växellådor på ett tyskägt företag. Jakten är man mer eller mindre född in i och har varit med sedan man kunde gå och jagat aktivt i mer än 15 år. Kommer säkert hänga lite mer även här framöver jaktforumsmissbrukare som man är. Fridens liljor /Tony
Publicerat Augusti 5, 201510 yr Författare Tackar. Kan ju även nämna att jag gillar motorcyklar (har dock sålt min senaste hoj av tidsbrist) och hårda gitarrer (spelar även lite själv för husbehov).
Publicerat Augusti 5, 201510 yr Hehe... jobbar ju själv inom samma branch för ett kinesiskt företag. Fast mer på elektroniksidan
Publicerat Augusti 6, 201510 yr Författare Halloj och välkommen :-) Ja du "Matti" Nu är jag här [emoji74]