Publicerat Augusti 5, 201510 yr Hej! Jag har gjort ett gäng knivar med rårandsläder och träplugg som jag lärde mig då jag gick en folkhögskolekurs i Storvik -92 Nu har det gått typ 20år sen sist & det börjar bli dags igen!! Jag har ett par gamla Kaj Embertsen blad kvar från den tiden men har inget knivläder kvar! Hittade en återförsäljare men om jag fattade det rätt så skulle jag behöva köpa typ 9kvadratfot a 200kr plus frakt och avgifter.. Jag vet ju inte om jag vill lägga 2000:- och sen hamna i knivtillverkarträda igen... så! Var köper man mindre stycken av rårand av bra kvalitet? Med vänlig hälsning Heikki
Publicerat Augusti 5, 201510 yr Nordellknives har tagits över av "mixfishing" eller något liknande, där kan du beställa dm-vis av 20cm breda bitar. tapatalk på Xperia, för att ajfån suger
Publicerat Augusti 5, 201510 yr Författare Nordellknives har tagits över av "mixfishing" eller något liknande, där kan du beställa dm-vis av 20cm breda bitar. tapatalk på Xperia, för att ajfån suger Tack!! ska genast kollas!! hälsn. H
Publicerat Augusti 8, 201510 yr Hej, Här brukar jag köpa, alltid bra kvalitet bra firma. http://www.svenskkniv.se/knivstig/ /U