Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Garmin Astro 320 + T5

Featured Replies

Publicerat

Någon som har erfarenhet av denna kombination? Betyg?

Ska användas på en jaktidiot till drever. Astro 220 + dc30 hade räckvidd till 1 km och det räckte inte i höstas...

Skickat från min GT-I9305N via Tapatalk

Publicerat

320 å t5 är ju många nöjd med men om du inte köpt dessa redan så är jag tämligen säker på att du ha ett ganska enkelt fel på antennfästet i din 220. Eller så är det fel på antenn i halsbandet. Kanske på båda om du ha otur men åtgärdas lätt a kunnig person. Jag ha själv 220 å får in kompisens dc30 på flera km.

Lycka till

Publicerat

Handenheten lödd i antennfästet mitt i förra jaktsäsongen, och halsbandet får ingen gpskontakt längre . Där av köpt nytt. orkade inte hålla på att laga och laga längre. 

Publicerat

Ok... Jag hoppas å tror ändå du bli nöjd med din nya combo :)

/Danne

• 2 weeks later...
Publicerat

Har en sån kombo, lite beroende på terräng så har jag kontakt upp till ca 3km, ibland längre ibland kortare, köpte till mina gamla halsband nya antenner tror de hette luleantenn, de dubblade nästan längden direkt mot original, 1,8km i tätbebyggt område då låg halsbandet inomhus i norr fönster och jag gick söderut och det var med korta antennen på handenheten.

Publicerat

Lite sur just nu jag! Köpte en 320 + T5 för ca 1 månad sen...till min lilla nobstik på 8,5 kg. Å nu i dagarna har T5 mini kommit....'%¤###&%!!#¤%!!! :wallbash:

Publicerat

Lite sur just nu jag! Köpte en 320 + T5 för ca 1 månad sen...till min lilla nobstik på 8,5 kg. Å nu i dagarna har T5 mini kommit....'%¤###&%!!#¤%!!! :wallbash:

Det är bara att slanta upp och köpa ett till halsband    :biggrin:

Tittat på detta till vår JRT, ser riktigt smidigt ut.

Publicerat
  • Författare

Jag kommer köra med "vanliga" t5 på drevern. 14.6km i slät terräng mot 6.4km på t5 mini är ju knappast värt 2600 kr. I värstafall får det bli väst

Skickat från min GT-I9305N via Tapatalk

Publicerat

Enligt testare i USA har mini lika bra räckvidd som T5 (om man har den kortare antennen på...vilket jag måste på min nobs). Det som skiljer är batteritiden...och den är ca 60% av T5ans.

• 4 months later...
Publicerat

Lyfter tråden lite om det går bra. Någon som jagat och testat mini? Ser smidig ut till taxen.