Publicerat Augusti 6, 201510 yr Hulkovius presenterar sig härmed Hulkovius såg dagens ljus 1985 och jagade i sin ungdom lite älg Har nyligen återfunnit jaKT intresset... Och då hare rådjur och fågel i första hand Hoppas att även komma till tals med nån räv i höst... men beaglen som nu närmar sig sin andra säsong tar massvis av tid från annan jakt... Hane... Vad månne man tillföra forat som okunnig newbie? En projekttråd om bygget av jaktstuga kanske? Bor för övrigt i Värmland Väl mött!
Publicerat Augusti 6, 201510 yr Har man en drivande hund som jagar hare och räv, behöver man väl ingen annan jakt...... Möjligen någon dag på älg, för köttet, och lite bäver på våren för att hålla igång under lågsäsong..!
Publicerat Augusti 6, 201510 yr Författare Tack ska ni ha Då ska jag föröka klura ut hur man lägger upp bilder
Publicerat Augusti 6, 201510 yr Här har du en liten film som du kan se på. http://www.jaktsidan.se/ipb/topic/42825-liten-film-som-visar-hur-man-l%C3%A4gger-in-bilder-p%C3%A5-forumet/#entry706172
Publicerat Augusti 6, 201510 yr Författare Får får visst jobba upp antalet inlägg först Men tack det var värt ett försök
Publicerat Augusti 6, 201510 yr Får får visst jobba upp antalet inlägg först Men tack det var värt ett försök Inte lätt att vara ny. Jag får upp samma meddelande, och då har jag ändå varit medlem sedan slutet av 2014. Välkommen.