Publicerat Augusti 7, 201510 yr http://m.blocket.se/stockholm/Utforsaljning_kikarsikte_1_5_6x42_belyst_58335844.htm?ca=11&w=3 Säljs dessutom på tjuvjakt.se?
Publicerat Augusti 7, 201510 yr Ha ha, jag såg oxå den. Jag tror inte man behöver sätta dit prickarna änns
Publicerat Augusti 7, 201510 yr Jag skulle sälja en Zeiss på Blocket en gång, det ringde en herre och ville byta. "Du kan få hur många kikarsikten du vill, jag importerar själv, det är bara att sälja dem vidare på Blocket". Han lade på när jag frågade varför han inte gjorde det själv.
Publicerat Augusti 7, 201510 yr Jag skulle sälja en Zeiss på Blocket en gång, det ringde en herre och ville byta. "Du kan få hur många kikarsikten du vill, jag importerar själv, det är bara att sälja dem vidare på Blocket". Han lade på när jag frågade varför han inte gjorde det själv. Hahaha!
Publicerat Augusti 7, 201510 yr Behöver faktiskt inte vara något fel på siktet, men sannolikt är det ett kina-sikte. Priserna har ju börjat ticka nedåt på sikten. Var i USA i början av Juli, och köpte ett nytt Bushnell Banner 3-9X40 för endast $75
Publicerat Augusti 7, 201510 yr http://dontop.en.made-in-china.com/product/VMwEopJdnBrH/China-Compact-Hunting-1-5-6X42e-Rifle-Scope-Illuminated-Reticle-RAB-1-5-6X42-30mm-No-6E-.html eller något liknande (med kina-halvmåne) 35 $/ styck + frakt ger något av ungefärligen samma kvalitet som Samsta Raggarö
Publicerat Augusti 7, 201510 yr Författare Ok - förstår då klart att det inte är high end, men trodde det var rent lurendrejeri (speciellt med tanke på webadressen).
Publicerat Augusti 7, 201510 yr Behöver faktiskt inte vara något fel på siktet, men sannolikt är det ett kina-sikte. Priserna har ju börjat ticka nedåt på sikten. Var i USA i början av Juli, och köpte ett nytt Bushnell Banner 3-9X40 för endast $75 Och bushnell banner serien är inte beryktad den heller för o va superskarp direkt.. Samsta är i samma kategori som oxo o dylikt. Dvs rent skräp om man inte har haft tur. Då är det bara nästan skräp!