Publicerat Augusti 11, 201510 yr Hej! Ska man trycka siktet framåt eller bakåt mot rekylstoppen på en halvauto? Med tanke på att slutstycket har bra fart vid omladdning. Mvh Tommi
Publicerat Augusti 11, 201510 yr Ingen erfarenhet av halvauto men jag skulle (som vanligt) pressat montaget framåt eftersom bössan rekylerar akterut Raggarö
Publicerat Augusti 11, 201510 yr Författare Ingen erfarenhet av halvauto men jag skulle (som vanligt) pressat montaget framåt eftersom bössan rekylerar akterut Raggarö Ja det är så jag har monterat, men jag har för mig att jag läst att man gör tvärtom på halvautoSkickat från min SM-G800F via Tapatalk
Publicerat Augusti 11, 201510 yr Har mitt sikte frammåt på min halvis i 30-06... Rätt eller fel, ett par hundra skott senare är siktet fortfarande skottfast!
Publicerat Augusti 11, 201510 yr På min halvis hade jag också siktet framåt,kan inte tänka mig att något annat skulle vara rätt. /Mike