Publicerat Augusti 13, 201510 yr Detta är en populär post. oM det mot förmodan finns någon ungdom, marklös, snedseglare , nybörjare eller annat löst folk som saknar jakt i området kring Skellefteå så får ni gärna haka på vid tillfälle. Har tre områden om totalt 6500 ha med jakt på räv, hare, grävling, bäver, skogsfågel, gås, och kanske nått mer jag glömt. Hojta till om det låter intressant. Jag har drivande hund, eftersökstränad samt all erforderlig utrustning. Du tar med en termos kaffe. Jag,tarmjölk
Publicerat Augusti 29, 201510 yr Hojt! Jag saknar inte mark och är väl inte ungdom längre med 31 år men resten kan jag nog passa in på. Skulle gärna följa med nån gång då jag själv har liten erfarenhet, ingen hund och inte någon som kan lära mig. Bor i Luleå sen ett drygt år, examen har jag haft i cirkus fyra år, aldrig skjutit något vilt dock. Äger en hagelbock, en 22a samt en 22 hornet. Är far åt fem barn där den äldsta är snart 9 och gift med en fru som jobbar på BB (skumma arbetstider iaf för en kontorsnisse som mig) vilket dessvärre gör att mina möjligheter till jakt är begränsade, avsaknaden av erfarenhet och hund gör att det dessutom mest känns som att jag promenerar i skogen med bössan.. Sent from my D5803 using Tapatalk