Publicerat Augusti 14, 201510 yr I sista numret av Jakt & Jägare står det om Värnamo vapen. Jag har sett att de för många år sedan gjorde ett liknande reportage. Det finns ett par gamla trådar här har jag för mig (kan ha varit på granforat) där handlaren fick både lite ros och lite ris. Är det någon som vet hur vapnen ligger prismässigt där? Är det ofta "fyndläge" eller håller han gängse begagnatpriser? Jag förstår att lagret där varierar utifrån vad han får in, har han rent generellt godbitar där eller hur ser det ut? Är det värt ett besök?
Publicerat Augusti 14, 201510 yr Fick hota med polisanmälan för att då mina pengar för ett vapen han köpte av mig. Tog över ett halvår o flertalet utskällningar och luren slängd i örat på mig innan dom kom. Rekommenderar han inte till någon.
Publicerat Augusti 14, 201510 yr Författare Det låter inte så bra. Har som sagt hört lite blandat om honom.
Publicerat Augusti 14, 201510 yr Han är speciell och har en del idéer men bra priser är det. Sist jag var där var det en Winchester 101 Pigeon Grade i bra skick som han skulle ha strax över 5 papp för, så visst är det fyndläge ibland men man skall ha tid och ork... /M
Publicerat Augusti 15, 201510 yr Författare Det är inte alltid bra priser väger upp, om han är för speciell så att säga.
Publicerat Augusti 15, 201510 yr Instämmer med Charlie, men avsätt en dag om du ska dit. Det tar tiiiid.
Publicerat Augusti 15, 201510 yr Det är inte alltid bra priser väger upp, om han är för speciell så att säga. Det är helt, har inte köpt av honom och lyssnat på hälften av vad han sagt. Kan mycket väl tänka mig att han inte är kul vid meningsskiljaktigheter... /M