Publicerat Augusti 20, 201511 yr Det är säkert inte bara jag som ibland vill fota igenom siktet. Svårt som faen ibland, är det något som har något tipps på teknisk pryl som löser det hela? Annars blir det att köpa ett skal och modifiera
Publicerat Augusti 20, 201511 yr Såhär gör min släkting i Kanada. Jag vet inte om han har koppling mellan kikarsiktet o kameran.
Publicerat Augusti 20, 201511 yr Jag brukar fotografera genom tubkikaren och använda min iphone. Det finns olika adaptear som även passar till handkikare. http://www.gofoto.se/digiscoping/passar-swarovski/swarovski-pa-i5-adapterring-2-el32slc42 Litet exempel på foto med iphone5 och tubkikare (avstånd 130m)
Publicerat Augusti 20, 201511 yr Ett tips är att filma ist gör att ta kort. Då Jan du bara ta ett screenshot sen när man ty ker det ser bra ut. Den här räven va på 200 meter. Inte den bästa men man ser vad det är
Publicerat Augusti 20, 201511 yr Tack! den sparar jag till taxen Även en limpa måste ha ett byte att få jaga.
Publicerat Augusti 20, 201511 yr IScope tillverkar adaptrar till de mest kända telefonerna på marknaden. Rekyltåliga och bra, men priset kan anses högt. Kolla Ali för billigare.