Publicerat Augusti 20, 201510 yr Detta är en populär post. Ja vem kan jag vara då.. Jo jag är en 17 årig pôjk från hälsingeskogarna. Uppväxt med jakt och fiske men jakten har alltid dragit lite extra. Skogen är mitt andra hem,det är där jag trivs! Har även ett brinnande intresse för hundar. Just nu äger jag en gråtuss som har funkat riktigt bra. Just älgjakt med löshund och rådjursjakt med tax står mig väldigt nära hjärtat. Rådjursjakten är nog en favorit men ett lugnt å försiktigt upptag en kall och klar oktobermorgon är det inte mycket som slår.. Rävjakt är något jag ägnar mycket tid åt. Jag ser det som en nödvändighet och nästan som ett "måste" när man är rådjursjägare! Har haft en riktigt bra start på rävjakten i år så det ser mycket lovande ut. Går 2a året på naturbruks gymnasiet i Ljusdal å inriktningen är JAKT. Därav har jag fått licensen ett år tidigare. Ja lite snabb info om mig själv då Skickat från min SM-G3815 via Tapatalk
Publicerat Augusti 20, 201510 yr Författare Ja vem kan jag vara då.. Jo jag är en 17 årig pôjk från hälsingeskogarna. Uppväxt med jakt och fiske men jakten har alltid dragit lite extra. Skogen är mitt andra hem,det är där jag trivs!Har även ett brinnande intresse för hundar. Just nu äger jag en gråtuss som har funkat riktigt bra. Just älgjakt med löshund och rådjursjakt med tax står mig väldigt nära hjärtat. Rådjursjakten är nog en favorit men ett lugnt å försiktigt upptag av gråhunn en kall och klar oktobermorgon är det inte mycket som slår.. Rävjakt är något jag ägnar mycket tid åt. Jag ser det som en nödvändighet och nästan som ett "måste" när man är rådjursjägare! Har haft en riktigt bra start på rävjakten i år så det ser mycket lovande ut. Går 2a året på naturbruks gymnasiet i Ljusdal å inriktningen är JAKT. Därav har jag fått licensen ett år tidigare. Ja lite snabb info om mig själv då Skickat från min SM-G3815 via Tapatalk
Publicerat Augusti 20, 201510 yr Välkommen! Sunda jaktintressen. Har själv en gråhund och basset![emoji3]
Publicerat Augusti 22, 201510 yr Tax är verkligen kul! Välkommen!! Skickat från min iPhone med Tapatalk
Publicerat Augusti 22, 201510 yr Välkommen hit! Som utflyttad Dellbo är det kul att se återväxten på jaktsidan hemma i Hälsingland. Mycket nöje i skogen och här på forumet. //Per
Publicerat Augusti 23, 201510 yr Författare Välkommen hit! Som utflyttad Dellbo är det kul att se återväxten på jaktsidan hemma i Hälsingland. Mycket nöje i skogen och här på forumet. //Per Ja dellbo är jag också Skickat från min SM-G3815 via Tapatalk
Publicerat Augusti 27, 201510 yr Ja dellbo är jag också Skickat från min SM-G3815 via Tapatalk :-) Där ser man. Då måste jag få fråga,med tanke på ditt nick, om du har en morbror som heter Patrik och en faster som heter Lotta? //Per
Publicerat Augusti 27, 201510 yr Författare Jo det stämmer! Har jagat med patrik sen jag var en liten knatte å han å morfar (Paul) har lärt mej allt ja kan Skickat från min SM-G3815 via Tapatalk
Publicerat Augusti 27, 201510 yr Jo det stämmer! Har jagat med patrik sen jag var en liten knatte å han å morfar (Paul) har lärt mej allt ja kan Skickat från min SM-G3815 via Tapatalk Då vet jag vem du är, har inte träffat dig på några år men Patrik och jag är barndomskamrater och din far känner jag sen länge. Hälsa släkten från Per, använder du mitt nick så vet de garanterat vem jag är.
Publicerat Augusti 27, 201510 yr Författare Då vet jag vem du är, har inte träffat dig på några år men Patrik och jag är barndomskamrater och din far känner jag sen länge. Hälsa släkten från Per, använder du mitt nick så vet de garanterat vem jag är.Ja ja ska hälsa från morfar (paul) sitter nämligen å pratar jakthistorier med honom just nu! Han berättade just hur patrik ställde av dig nör han skulle in å skjuta på stånd för gråhunn jappen (?) Om det nu var jappen ni gick med då..Skickat från min SM-G3815 via Tapatalk
Publicerat Augusti 27, 201510 yr Ja ja ska hälsa från morfar (paul) sitter nämligen å pratar jakthistorier med honom just nu! Han berättade just hur patrik ställde av dig nör han skulle in å skjuta på stånd för gråhunn jappen (?) Om det nu var jappen ni gick med då.. Skickat från min SM-G3815 via Tapatalk Det är riktigt, han lämnade mig och radion men resultatet blev bra. Hunden stämmer nog men det har nog Paul bättre koll på.
Publicerat Augusti 27, 201510 yr Författare Det är riktigt, han lämnade mig och radion men resultatet blev bra. Hunden stämmer nog men det har nog Paul bättre koll på.Hehe härligt.Skickat från min SM-G3815 via Tapatalk