Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Vem är Liwen?

Featured Replies

Publicerat
  • Författare
Ja vem kan jag vara då.. Jo jag är en 17 årig pôjk från hälsingeskogarna. Uppväxt med jakt och fiske men jakten har alltid dragit lite extra. Skogen är mitt andra hem,det är där jag trivs!

Har även ett brinnande intresse för hundar. Just nu äger jag en gråtuss som har funkat riktigt bra. :)

Just älgjakt med löshund och rådjursjakt med tax står mig väldigt nära hjärtat.

Rådjursjakten är nog en favorit men ett lugnt å försiktigt upptag av gråhunn en kall och klar oktobermorgon är det inte mycket som slår..

Rävjakt är något jag ägnar mycket tid åt. Jag ser det som en nödvändighet och nästan som ett "måste" när man är rådjursjägare!

Har haft en riktigt bra start på rävjakten i år så det ser mycket lovande ut.

Går 2a året på naturbruks gymnasiet i Ljusdal å inriktningen är JAKT. Därav har jag fått licensen ett år tidigare.

Ja lite snabb info om mig själv då :)

Skickat från min SM-G3815 via Tapatalk

Publicerat

Välkommen! :)

Publicerat

Välkommen!

Sunda jaktintressen. Har själv en gråhund och basset![emoji3]

Publicerat

Välkommen, tax ä inte dumt:-)

Publicerat

Kul att du ville titta in, välkommen!

Publicerat

Hej & välkommen hit! :smile:

Publicerat
  • Författare

Tack så mycket :)

Publicerat

Kul :) hoppas du ska trivas :)

Publicerat

Hej och välkommen! :)

Publicerat

vellkomm

:thumbsup:

Publicerat

Tax är verkligen kul! Välkommen!!

Skickat från min iPhone med Tapatalk

Publicerat

Jag har en katt. Välkommen!

Publicerat

Välkommen hit!

Som utflyttad Dellbo är det kul att se återväxten på jaktsidan hemma i Hälsingland. Mycket nöje i skogen och här på forumet.

//Per

Publicerat
  • Författare

Välkommen hit!

Som utflyttad Dellbo är det kul att se återväxten på jaktsidan hemma i Hälsingland. Mycket nöje i skogen och här på forumet.

//Per

Ja dellbo är jag också :)

Publicerat

Ja dellbo är jag också :)

:-) Där ser man. Då måste jag få fråga,med tanke på ditt nick, om du har en morbror som heter Patrik och en faster som heter Lotta?

//Per

Publicerat
  • Författare

Jo det stämmer! Har jagat med patrik sen jag var en liten knatte å han å morfar (Paul) har lärt mej allt ja kan :)

Publicerat

Jo det stämmer! Har jagat med patrik sen jag var en liten knatte å han å morfar (Paul) har lärt mej allt ja kan :)

Då vet jag vem du är, har inte träffat dig på några år men Patrik och jag är barndomskamrater och din far känner jag sen länge. Hälsa släkten från Per, använder du mitt nick så vet de garanterat vem jag är.

Publicerat
  • Författare

Då vet jag vem du är, har inte träffat dig på några år men Patrik och jag är barndomskamrater och din far känner jag sen länge. Hälsa släkten från Per, använder du mitt nick så vet de garanterat vem jag är.

Ja ja ska hälsa från morfar (paul) sitter nämligen å pratar jakthistorier med honom just nu! Han berättade just hur patrik ställde av dig nör han skulle in å skjuta på stånd för gråhunn jappen (?) Om det nu var jappen ni gick med då..

Publicerat

Ja ja ska hälsa från morfar (paul) sitter nämligen å pratar jakthistorier med honom just nu! Han berättade just hur patrik ställde av dig nör han skulle in å skjuta på stånd för gråhunn jappen (?) Om det nu var jappen ni gick med då..

Det är riktigt, han lämnade mig och radion men resultatet blev bra. Hunden stämmer nog men det har nog Paul bättre koll på.

Publicerat
  • Författare

Det är riktigt, han lämnade mig och radion men resultatet blev bra. Hunden stämmer nog men det har nog Paul bättre koll på.

Hehe härligt.