Publicerat Augusti 21, 201510 yr Sidan är knappt surfbar nu morgonen och jag tycks få mycket reklam som inte är direkt riktad mot jakt/fiske/friluftsliv, något måste gått fel..
Publicerat Augusti 21, 201510 yr Detta är en populär post. Fixat, hoppas jag...Nu bär det av till Tierp för helgens dos av Hard Core Drag Racing !! //Niclas Lundin
Publicerat Augusti 21, 201510 yr Fixat, hoppas jag... Nu bär det av till Tierp för helgens dos av Hard Core Drag Racing !! //Niclas Lundin Fan de låt!
Publicerat Augusti 23, 201510 yr Och nu var man hemma igen!!En helt otrolig helg på en av världens bästa dragracing anläggningar, Tierp Arena !!Fick se ett antal nya rekord:Nytt Top Fuel record av Anita Mäkelä,3,87 and 504 km/h Nytt speedrekord I Pro Mod av Tero Laukkanen, 418 km/hhttps://www.youtube.com/watch?v=Pf4tODhT1yM&feature=youtu.be //Niclas
Publicerat Augusti 23, 201510 yr Anita,s bil gick lite ojämt på tomgång men det försvann vid gaspådrag Hade inte du en bil också Nicklas? och om så, hur gick det??
Publicerat Augusti 23, 201510 yr Jag hade en Nova tillsammans med en kompis, den går i Pro Street, han har köpt ut mig ur den för ett år sedan då jag behöver lägga mer tid på ett annat projekt...Det andra projektet är en Funny Bike som för tillfället innehar världen snabbaste tid för en Hayabusamotor, 6,52 sek.Vi är dock på långa vägar inte klara med Funny Biken utan det skall kapas av en del tid till för att nå nästa mål: Världens snabbaste Funny Bike. Jag saknar Novan men man kan inte hålla på med allt, tyvärr... //Niclas Lundin
Publicerat Augusti 23, 201510 yr Jag hade en Nova tillsammans med en kompis, den går i Pro Street, han har köpt ut mig ur den för ett år sedan då jag behöver lägga mer tid på ett annat projekt... Det andra projektet är en Funny Bike som för tillfället innehar världen snabbaste tid för en Hayabusamotor, 6,52 sek. Vi är dock på långa vägar inte klara med Funny Biken utan det skall kapas av en del tid till för att nå nästa mål: Världens snabbaste Funny Bike. Jag saknar Novan men man kan inte hålla på med allt, tyvärr... //Niclas Lundin ja det är märkligt det där med tid,, finns aldrig nog av det till alla roliga projekt. spännande med funny bike,n
Publicerat Augusti 23, 201510 yr Hmmm, verkar som trådens ursprungsämne har återkommit. reklam om ryska och asiatiska kvinnor brukar det inte vara i överkanten.
Publicerat Augusti 23, 201510 yr Hmmm, verkar som trådens ursprungsämne har återkommit. reklam om ryska och asiatiska kvinnor brukar det inte vara i överkanten. Missade ditt inlägg... men vi har visst fått länkar till samma dejtingsidor....
Publicerat September 3, 201510 yr And here we go again... Åter igen lättklädda damer i reklamen.... (kunde väl åtminstone vara några snygga lättklädda MÄN som omväxling... )
Publicerat September 3, 201510 yr Har jobbat lite med server i bakgrunden och nu skall allt vara på plats igen. //Niclas
Publicerat September 4, 201510 yr And here we go again... Åter igen lättklädda damer i reklamen.... (kunde väl åtminstone vara några snygga lättklädda MÄN som omväxling... ) Jag är lessen, men jag kan inte hålla med dig i ditt önskemål . Kinesiskorna var ju riktigt snygga .
Publicerat September 4, 201510 yr Jag är lessen, men jag kan inte hålla med dig i ditt önskemål . Kinesiskorna var ju riktigt snygga . Så bra att de glädjer någon.