Publicerat Augusti 22, 201510 yr Detta är en populär post. Så då var de gjorda 1,5gram A0 30gram hagel @ 64mm Zm21 rullat med plastdisk!
Publicerat Augusti 23, 201510 yr Så då var de gjorda 1,5gram A0 30gram hagel @ 64mm Zm21 rullat med plastdisk! Ser väl hur fint som helst ut, kanske att det slår lite tätt då A0 är trögt . A1 1,50x28,4 har jag laddat och den är fin. Men just nu vid andpremiären har jag skjutit JK6B 1,46x30 :5 som blir mkt fint JK6 ligger mkt nära A1Sp och de säger i italien att man kan byta rakt av och det verkar stämma rätt bra. /P
Publicerat Augusti 24, 201510 yr Författare jo de är trevligt när resultatet är bra, givetvis är de z2m21 förladdning med..
Publicerat Augusti 25, 201510 yr Författare Jag använder bara nya hylsor(siarm.com), lika billigt som beggade om man ska sätta in tändhatten köper man ett tusenpack eller så..
Publicerat Augusti 25, 201510 yr Ser kanonbra ut. Har du använt nya eller begagnade hylsor? Jag är osäker på hur bra det blir att rulla skjutna hylsor som varit stjärnstukade , och de man rullstukar tror jag inte går att ladda om. Jag har dock sett ett verktyg fr Ballistic products som man conditionerar hylsorna med .. Jag kör åxå enbart nya hylsor /P
Publicerat September 3, 201510 yr Så då var de gjorda 1,5gram A0 30gram hagel @ 64mm Zm21 rullat med plastdisk! Köpte du OTP 16 i mässing eller stål ? Vet inte om det är inbillning men jag upplever att crimper i mässing har en tendens att " hugga" lite trots smörjning. Det var likadant med min OMV SP2 -12 i mässing som jag aldrig fick fungera bra men då jag bytte till en likadan i stål så funkar det kanon ... Men nu är jag iofs liiite petig / P
Publicerat September 4, 201510 yr jag köpte en i mässing, tyckte de räckte Det tyckte jag åxå, men jag har ingen likadan stål i 16 att jämföra med.. Kanske var lite dumsnålt men det var ca 23 euro mot 53 typ hmmmm! jag var nog dumsnål / P
Publicerat September 7, 201510 yr Författare tja, jag har väl laddat 20skott hittills... men de blir väl kanske som du... man köper även en 8stukare
Publicerat September 11, 201510 yr man kan ju göra blåa med! Visst blir dom fina ! jag upplever starkt färgad plast som följsammare/fetare än de helt transparanta och resultatet blir alltid bättre. Sen är det fint att rulla i en SMART press e dyl ! / P
Publicerat September 11, 201510 yr Författare japp, jag håller med de verkar som färgade hylsor är "fetare" de var lättare att rulla i alla fall
Publicerat Februari 8, 201610 yr Författare jag har säkert jagat 20-30ggr med drillingen men INGET skjutit... blir less.. men snygga är dom
Publicerat Februari 8, 201610 yr jag har säkert jagat 20-30ggr med drillingen men INGET skjutit... blir less.. men snygga är dom Ja Ja ! Du har snyggast Ammo iaf / P
Publicerat Februari 8, 201610 yr Författare Hoppas på ett bättre jaktår som kommer, för sämre går fan inte
Publicerat Februari 9, 201610 yr Hoppas på ett bättre jaktår som kommer, för sämre går fan inte Jag och Marre kom starkt i sista veckan av sesången 51-8-21 på 3 dagar totalt 80 bärgade
Publicerat Januari 9, 20179 yr 59 minutes ago 71kO92 sa: blev några till nu, Blir jävligt snyggt med rullstuk och klar disk , dessutom mkt lätt att få toppresultat. /P
Publicerat Januari 9, 20179 yr Sådana bilder är ju inspirerande. Håller på att sjunka ner i träsket det blev en beställning hos Siarm häromdagen, skall bli intressant att prova på. Thommy
Publicerat Januari 10, 20179 yr 11 hours ago thjona sa: Sådana bilder är ju inspirerande. Håller på att sjunka ner i träsket det blev en beställning hos Siarm häromdagen, skall bli intressant att prova på. Thommy Låter bra det , hör av dig om du vill ha råd och dåd / P
Publicerat Januari 10, 20179 yr Författare ok , Thommy dessa är gjorda med siarms rullstukare i mässing, bra tips om du vill ha likadana till en billig peng
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.