Publicerat Augusti 24, 201510 yr Detta är en populär post. Håller på å testa ut ett nytt mönster efter mycket fifflande och felande blev det till slut skitbra om jag får säga det själv! Eller?
Publicerat Augusti 24, 201510 yr Fräckt Jag har tänkt något liknande, köpte 30 meter paracord förra veckan. Skull man kunna tänka sig att du lägger ut beskrivning på hur du gjort? Så man inte behöver tänka för mycket....
Publicerat Augusti 26, 201510 yr Författare Jo det tog lite med just denna eftersom det var ett nytt mönster! i vanliga fall knyter jag väl ihop en rem på några kvällar. Nja den blir lite tung men inte tyngre än vad min vanliga i neopren är!
Publicerat Augusti 26, 201510 yr Författare Klockren det tog lite tid oxå ? Mvh. En vecka med lite pyssel å gör om gör rätt
Publicerat Augusti 26, 201510 yr Författare Fräckt Jag har tänkt något liknande, köpte 30 meter paracord förra veckan. Skull man kunna tänka sig att du lägger ut beskrivning på hur du gjort? Så man inte behöver tänka för mycket.... Lite affärshemligheter måste jag ju få ha men det gick åt 32 meter paracord kan jag ju sägaÅ så skulle du ha frågat innan den blev klar nu äre lite för sent å fota å visa hur jag gjorde