Publicerat Augusti 26, 201510 yr Kära med forister Jag griper nu efter halmstrån. .. Jag har. .. förutsatt att licens hanteringen förflyter min väg som sjätte vapen. .. inköpt denna som jag tror är tillverkad 51... Nu är frågan. .. kan man av min kassa bild se vad det rör sig om för mekanism?
Publicerat Augusti 26, 201510 yr Hej tycker att det ser ut som en 96 mekanism. Skickat från min GT-I9295 via Tapatalk
Publicerat Augusti 26, 201510 yr Hej tycker att det ser ut som en 96 mekanism. Skickat från min GT-I9295 via Tapatalk Nope, solklar 98.
Publicerat Augusti 26, 201510 yr Författare Och jag som inget kan... det är väl då positivt? Tänkte att den kunde göra sig med öppna riktmedel för drev jakter och dagar med ruskigt väder? Tack alla för svaren
Publicerat Augusti 26, 201510 yr Är väl tjocka pipmuttern på den om jag ser rätt? En 98 i så fall va?
Publicerat Augusti 26, 201510 yr Och jag som inget kan... det är väl då positivt? Tänkte att den kunde göra sig med öppna riktmedel för drev jakter och dagar med ruskigt väder? Tack alla för svaren Jag och många med mig vill i alla fall hävda det är positivt, åtminstone om man relaterar till dess föregångare m94/96. Den kan göra sig bra på många sätt, beroende på vad du vill ha den till och hur mycket du vill investera i den. Om du är beredd lägga några tusen på att piffa till den får du en slitvarg och livskamrat, men du kommer aldrig att få tillbaka pengarna om du säljer den.
Publicerat Augusti 26, 201510 yr Författare Att sälja vidare är inte min grej... De vapen jag har fyller alla sitt... Möjligen skulle en hagel bock kunna få flyta ut för en modernare som skulle passa bättre för övning på riktigt... Men det ligger nog minst tre år fram i tiden. .. Jag är mer av sorten som sponsrar ungdomarna med nån beg pryl än säljer beg. ..
Publicerat Augusti 26, 201510 yr Nja det är en 98:a. Christian Skickat från min iPhone med Tapatalk Till och med ett civilt FN tillverkat sporter 98 lås om vi ska vara petiga....... /T