Publicerat September 4, 201510 yr Tack för länken. Ska leta rätt på någon havsfiskerulle och göra lite stingerkrokar.
Publicerat September 4, 201510 yr Författare Blev en tur ikväll. 2 gösar på ca 2 kg/st och en gädda på 5,7
Publicerat September 5, 201510 yr Sex timmars fiske i Karats men inte en enda öring. Några fina abborrar och ett antal grönögda vobblerförstörare men en jäkla fin dag ändå.
Publicerat September 10, 201510 yr Författare Var ute en sväng nu. Fick 2 gädder ganska direkt. Sen så var batteriet dåligt till ekolodet så man kunde inte se så bra.blir nog en tur imorn
Publicerat September 10, 201510 yr Gösarna var Riktigt tröga i dag, många som steg. Men ingen som tog. Skickat från min D5803 via Tapatalk
Publicerat September 13, 201510 yr Sex timmars fiske i Karats men inte en enda öring. Några fina abborrar och ett antal grönögda vobblerförstörare men en jäkla fin dag ändå. Tror svaret är Kanada röding på din jakt..funkar med vanlig löja å 10g huvud men du vet juh hur länge det håller...lär man sig hitta fisken är det effektivt
Publicerat September 25, 201510 yr Författare Blev 3 gösar idag. Runt 2 kg/st. Fina matfiskar. Blåste lite väl mycket så det var svårt. Blir en tur imorgon igen
Publicerat September 29, 201510 yr Författare Blev en fisketur efter jobbet. Fick 2 gösar. 2,7 och 3 kg som fick bli med hem och en gädda på 5.7 kg
Publicerat September 29, 201510 yr Fin matfisk. Får jag bara tid ska jag prova efter kanadaröding innan isen lägger.
Publicerat April 17, 201610 yr Författare Hyfsat fiske idag trots regn. 3,0 3,3 3,7 kg Tappade även 3 st.
Publicerat April 17, 201610 yr Författare Hehe det finns större men de vill inte huggs för mig. Kompisen fick en på 5,7
Publicerat April 18, 201610 yr Hehe det finns större men de vill inte huggs för mig. Kompisen fick en på 5,7 Se där ja. Det är bara att mala på o prova andra fiskemetoder.
Publicerat April 18, 201610 yr Har du bara 3 kg-gösar i Värmland??? Kolla in @apgung på instagram så får du se värmländska gösar
Publicerat April 18, 201610 yr Kolla in @apgung på instagram så får du se värmländska gösar Det var ett par hyfsade gösar.
Publicerat April 18, 201610 yr Författare Kolla in @apgung på instagram så får du se värmländska gösar Jo johan är duktig på vertikalfiske. Många av gösarna är nog från fryken också
Publicerat April 18, 201610 yr Jo johan är duktig på vertikalfiske. Många av gösarna är nog från fryken också Det är inte många sjöar han inte har fiskat i. Finns ju inget annat i huvudet på han.
Publicerat April 18, 201610 yr Jo johan är duktig på vertikalfiske. Många av gösarna är nog från fryken också Det är inte många sjöar han inte har fiskat i. Finns ju inget annat i huvudet på han. Nej, Jonsson har inte fångat någon gös på detta sätt!
Publicerat April 23, 201610 yr Författare Blev en snabbis ute på sjön idag. Fick en gös på 4,1. Flera var uppe och kikade på jiggen men ville inte hugga.
Publicerat April 24, 201610 yr Blev en snabbis ute på sjön idag. Fick en gös på 4,1. Flera var uppe och kikade på jiggen men ville inte hugga. Grattis! Här uppe är det pimpelfiske som gäller på sina ställen men knappast på älven för nu har isen börjat gå upp efter älven. Kika i vårtecken.
Publicerat April 29, 201610 yr Skulle varit ute i dag och testat mitt nya vertikalspö, men sjuka barn satte stopp för det. Får vänta tills på söndag. Skickat från min E5823 via Tapatalk