September 10, 201510 yr Finns det någon i sydöstra hörnet av Sverige, dvs Blekinges östra halva som skulle vilja ha besök av två adepter som vill börja handladda. Ge dem en introduktion och lite tips idéer och råd om hur man gör, vad som behövs och osv?? Vi råkade ju snubbla på ett RCBS kit för alldeles för bra pris för och inte slå till!!
September 10, 201510 yr Kolla här det är mycket info och förklaringar hur man laddar https://sv.wikibooks.org/wiki/Handladdning_f%C3%B6r_jakt_och_%C3%B6vningsskytte Mvh.
September 16, 201510 yr Bra länk men det kan vara småsaker som man missar när man försöker ladda själv om man bara ha läst till sig all info:)
September 16, 201510 yr Ca 11 mil väster om K-krona, men skulle du inte hitta något närmare så.... Skickas från min iPhone via Tapatalk
September 17, 201510 yr Author Ca 11 mil väster om K-krona, men skulle du inte hitta något närmare så.... Skickas från min iPhone via Tapatalk Vi väntar väl ett tag och ser, avstånd har dock aldrig varit något större hinder för mig..