Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Svenska Jägarförbundets respekt för sina medlemmar

Featured Replies

Publicerat

Naturligtvis har det största jägarförbundet en offentlig kanal att diskutera med och hjälpa sina medlemmar.

Väl?

Publicerat

Tja,

vi hade en här... och har en via vår Facebooksida. Vi hjälper självfallet våra medlemmar och diskuterar gärna med dem, men långt ifrån alltid offentligt om vi bortser från regelrätta möten osv. Eller insändare i Svensk Jakt och inlägg på FB. Både SJF och Svensk Jakt har dock hemsidor, som delvis täcker detta. Exempelvis vår blogg, där bland annat jag skriver av och till.

Vi hade ett primitivt forum när vi inledde samarbetet med Jaktsidan, men såg ingen anledning at ha två parallella forum där troligen samma frågor skulle avhandlas. Sedan dess har frågan om att ha ett forum enbart för medlemmar varit uppe som ett exempel på medlemsnytta, men åter beslutade vi att det var bättre att utnyttja det befintliga samarbetet.

Hur det blir nu får vi väl se. Finns inget strikt forum planerat som kan kicka igång snart, i alla fall.

Publicerat
  • Författare

Många skulle nog uppleva det som positivt ur nån slags demokratisk synvinkel. Dialog och inflytande och sånt.

Men diskussioner kommer ju säkert att föras i det breda ämnet jakt och (jaktens organisationer), frågan är ju om SvJF vill äga arenan?

Publicerat

På grannforat Robsoft pågår spekulationerna för fullt över det brutna samarbetet mellan Jaktsidan o Svenska Jägarförbundet.

http://forum.robsoft.nu/viewtopic.php?f=56&t=207025

Publicerat

Vet inte om det är spärrar här på jobbet men jag kommer inte in på grannkanalen överhuvudtaget...

Publicerat

Vet inte om det är spärrar här på jobbet men jag kommer inte in på grannkanalen överhuvudtaget...

Robsoft funkar bra för mig.

//Niclas

Publicerat

Det måste vara ngn spärr här på jobbet, testade igen utan att komma in. 

Publicerat

Ja polisen tillåter väl knappast sina anställda att besöka vapenrelaterade sidor. :P

Publicerat

Där har vi det!! Facebook och fritidsresor är okay, tom flashback.. men inte vapen! Jaktsnack kvalar inte i hardcore möp sammanhang uppenbarligen för det verkar fungera  :tongue:

Publicerat

Thorsell blockar dig så fort han ser detta. :P

Publicerat

Hm, Grannforat verkar ha problem till och från med kommunikationen. Får ibland fel och ibland inte - oberoende av uppkopplingskanal, browser etc.

Främst får jag 500-felmeddelande så jag tror det bara är att vänta så kommer man fram i sinom tid........

Publicerat

Får bara passa på att tacka er på förbundet för ordentliga och raka svar.  :wub:   :thumbsup: