Publicerat September 19, 201510 yr Japp, var ett gäng snålänningar som grät för xtra skottet i den älgen. Är det ditt lag?
Publicerat September 19, 201510 yr är det uppe från hotagen? tony som sköt brukar vara där uppe vid den här tiden.
Publicerat September 20, 201510 yr Författare Nä, utanför Alsen/Järpen! Jo jag var med, blev 4 tjurar med denna inräknad, dock hade jag inte någon tur iår!
Publicerat September 20, 201510 yr Nä, utanför Alsen/Järpen! Jo jag var med, blev 4 tjurar med denna inräknad, dock hade jag inte någon tur iår! jaha. också med stig eller? för tony brukar ju vara hos honom hela september. det var hans hund som gick med kon och kalven när jag sköt älgen i min profilbild för övrigt stod även passet bredvid tony när han sköt sin tolvtaggare för något år sen blev det nå stora?
Publicerat September 20, 201510 yr Författare Nej ingen Stig. Denna tjuren var den största.. Han sa att 12 taggaren kom fort förra året, så utan garminen så hade han inte hunnit!
Publicerat September 20, 201510 yr Nej ingen Stig. Denna tjuren var den största.. Han sa att 12 taggaren kom fort förra året, så utan garminen så hade han inte hunnit! Hundförare... På den breda vägen hade man tom hunnit tömma en blaser [emoji6]