Publicerat September 28, 201510 yr Detta är en populär post. Vem är Gräsanden? Jo det är en 15 årig grabb vid namn Erik som bor ute i skogarna utanför Katrineholm. Jag har inget särskilt jobb just nu, jobbar lite med pappa med och att renovera om en fallfärdig lada. För tillfället så försöker jag att komma in på Ökna naturbruksgymnasium, jaktlinjen. På tal om jakten, jakten har gett ett stort intryck på mitt liv. Jagat sedan jag barnsben, stort sett. Det vart något glapp på några år en viss period för några år sedan men nu är jag tillbaka, och hetare än någonsin på hagel, fråga pappa [urban] Det är fågeljakten som lockande mest även om pappa och jag är lite oense om det. Familj? Mamma, pappa, 2 bröder, en syster, 3 hundar (Pelle (basset), Dacke (gråhund) och Atlas (labrador) och en massa katter!! Jag har varit medlem i detta forum i snart ett år men jag har väl aldrig tänkt på att göra en presentation förrän nu. Japp, det är väl en snabb presentation utav mig!
Publicerat September 28, 201510 yr Välkommen, kul att höra av dig här![emoji3] Jag åker nog och jagar en sväng ikväll, ringer väl in en rapport om det går bra... ! [emoji6]
Publicerat September 28, 201510 yr Välkommen! Synd om pappa din, men man rår ju inte för vilka föräldrar man får.
Publicerat September 28, 201510 yr Detta är en populär post. Lite samma tanke här, nu tvingas Urban sluta överdriva och försköna för han riskerar att få tingens ordning klarlagda för sig direkt
Publicerat September 28, 201510 yr Då kan du köra uppdatering Hur bygget går.... Tycker din far är mest ute och skrämmer fåglar just nu
Publicerat September 28, 201510 yr Författare Välkommen! Synd om pappa din, men man rår ju inte för vilka föräldrar man får.Ne, tyvärr inte så [emoji6] Skickat från min SM-A500FU via Tapatalk
Publicerat September 28, 201510 yr Författare Då kan du köra uppdatering Hur bygget går.... Tycker din far är mest ute och skrämmer fåglar just nu Det är ju ett sommarjobb, så gott som så det blir nog inte mycket mer i år. Dessutom så håller vi på och renoverar om övervåningen nu hemma så man har liksom annat och tänka på då [emoji6]
Publicerat September 28, 201510 yr Övervåningen jag syftade på;-) Skickat från min D6603 via Tapatalk
Publicerat September 28, 201510 yr Författare Övervåningen jag syftade på;-) Skickat från min D6603 via Tapatalk Ok, haha... har en viss tendens att tänka outside the box [emoji6]
Publicerat September 28, 201510 yr Välkommen! Kul att du finns här så att man har bra jägare att fråga när man kommer till fågeljakten.
Publicerat September 28, 201510 yr Välkommen Erik! Kom ihåg att jag lovat att det är bara att komma upp om du vill jaga!
Publicerat September 29, 201510 yr Författare Välkommen! Kul att du finns här så att man har bra jägare att fråga när man kommer till fågeljakten.Haha, BRA på själva jakten vet jag inte riktigt men jag är väl hyfsad
Publicerat September 29, 201510 yr Författare Detta är en populär post. Välkommen Erik! Kom ihåg att jag lovat att det är bara att komma upp om du vill jaga!Skogsfågel eller? Har knappt jagat det, mestadels så har man väl jagat duva, änder och gäss. Alltid kul och prova nya marker! [emoji1]
Publicerat September 29, 201510 yr Skogsfågel eller? Har knappt jagat det, mestadels så har man väl jagat duva, änder och gäss. Alltid kul och prova nya marker! [emoji1]Låter bra