Publicerat Oktober 2, 201510 yr Tänkte köpa en jaktbil då jag efter två år med ett antal bogseringar och en kraschat hasplåt insett att en VW Golf inte gör sig allt för bra i skogen... Har hittat en Nissan Terrano II -97 som jag blev sugen på. Någon med erfarenhet av denna bil? Det är en tredörrars med lilla bensinmotorn på 115hk.
Publicerat Oktober 2, 201510 yr Lindgren här på forat hade en sån i fjol. Skickat från min D5803 via Tapatalk
Publicerat Oktober 2, 201510 yr Jag har kvar den, en über bil enligt mig, spöar den ordentligt. Nakdelar är om du inte har kunskap i beställa delar från utrikes. Reservdelar är dyra i sverige.
Publicerat Oktober 2, 201510 yr Kompisen körde i diket med slik, la ned den rejält, såg ut som om den låg på sida.. Tappade fan kepsen av överraskning när han bara körde ur diket! Obegripligt.. Tror de är rätt ok, torde vara rätt billig.
Publicerat Oktober 2, 201510 yr Författare Låter som det kan bli en lämplig jaktbil, tack för svaren. Beställa delar utomlands är jag redan van vid som prismedveten hobbymekaniker med ett frostigt förhållande till VAG.
Publicerat Oktober 2, 201510 yr Ja det är bara att köpa om man nöjer sig med nästan det bästa dom har nästan fått den lika bra som förebilden Toyota Landcruiser