Publicerat Oktober 6, 201510 yr Den har sluta fånga! Fick 2 st i början men nu så ignorerar dom fällan trots mycket gosaker. Har flyttat den men det hjälper inte! Vad kan göras? Har byggt den själv så jag var hyfsat nöjd när jag fick första skatorna. Skickat från min SM-G900F via Tapatalk
Publicerat Oktober 6, 201510 yr Författare Ska man vänta till mörker? Skickat från min SM-G900F via Tapatalk
Publicerat Oktober 6, 201510 yr Författare Hur gör jag för att få tillbaka dom gillra av fällan och mata dom bara? Skickat från min SM-G900F via Tapatalk
Publicerat Oktober 6, 201510 yr Författare Går det att få tillbaka skatorna eller är det kört på dessa? Skickat från min SM-G900F via Tapatalk
Publicerat Oktober 6, 201510 yr Till slut kommer de eller andra tillbaka. fortsätt att mata. vittja inte i dagsljus då bara
Publicerat Oktober 6, 201510 yr Hur gör jag för att få tillbaka dom gillra av fällan och mata dom bara? Skickat från min SM-G900F via Tapatalk Säkra fällan i öppet läge och mata tills de är trygga. Kan ta en vecka. Gillra sen och vittja i mörkret. Fast de andra inte kommer se något och troligen inte hör heller beroende på vart de tar nattkvist så ta de i fällan tyst och utan onödigt pladder. Då rensar du bra sen! Skitjakt!