Publicerat Oktober 9, 201510 yr Är det för 308 eller 223 du ska ha? Vet ingen bra sida men har ett 10 skotts för 223 till övers
Publicerat Oktober 9, 201510 yr Författare Tack, men det blir för litet. Skall ha till min 284 win. Det måste bli magasin för 300 win mag. Har hittat en firma i USA som gör bottnar till Winchester.
Publicerat Oktober 9, 201510 yr Gprifle eller Jon Persson, båda levererar blixtsnabbt! Jon är även vass på att bocka magasinläpparna om det behövs.
Publicerat November 5, 201510 yr Författare Nu har jag fått hem underbeslagett. www.CDIprecisiongunworks.com skickade ett utan problem och krångel. Passar min winchester 70 och acis magasin. Monteringsanvisning följer med. Det här ska bli kul.
Publicerat November 6, 201510 yr Nu har jag fått hem underbeslagett. www.CDIprecisiongunworks.com skickade ett utan problem och krångel. Passar min winchester 70 och acis magasin. Monteringsanvisning följer med. Det här ska bli kul.Spännande, jag hittade också till samma underbeslag. Jag mailade och fick ett mycket artigt svar att de visst skickar till Sverige om jag ville beställa. längre kom jag inte. Lägg gärna in lite bilder på inpassningen. Nu blev jag sugen igen...tapatalk på Xperia
Publicerat November 6, 201510 yr Författare Det kommer. Måste bara vänta till i vår när HTG-stocken dyker upp. Synd att inte McMillan är lika snabba för den här kom på en vecka! Jag längtar ihjäl mig Måste säga att det kändes lite suspekt att lämna ut alla kontokortsuppgifter i ett mail. Dock har jag aldrig blivit blåst när jag handlat på detta sättet i USA. Men, här hemma har det hänt. Otroligt artigt bemött och suverän service av Jeff och Pam Ellen på CDI-gunworksstore. Imponerad!